برنامه های هفته نیروی انتظامی تشریح شد
برنامه های هفته نیروی انتظامی تشریح شد

فرمانده انتظامی استان در نشست خبری با اصحاب رسانه روز شمارو برنامه های هفته ناجا را تشریح نمود. به گزارش فریاد جنوب ، سردار انصاری گفت: هفته نیروی انتظامی با شعار پلیس هوشمند و امین مردم از پنجشنبه این هفته، با مشارکت مردم و رسانه ها آغاز می شود، و در  اولین برنامه نشست خبری […]

فرمانده انتظامی استان در نشست خبری با اصحاب رسانه روز شمارو برنامه های هفته ناجا را تشریح نمود.

به گزارش فریاد جنوب ، سردار انصاری گفت: هفته نیروی انتظامی با شعار پلیس هوشمند و امین مردم از پنجشنبه این هفته، با مشارکت مردم و رسانه ها آغاز می شود، و در  اولین برنامه نشست خبری با مسوولان صدا و سیما  داشتیم که مقرر شد همکاران در این رسانه حاضر شده و ۳۳ برنامه توسط فرماندهان شهرستانها اعلام شود.

وی افزود: در اولین روز هفته ناجا تحت عنوان پلیس، ولایت مداری، ایثار و شهادت طلبی خواهد بود و در ساعت ۱۱ صبح با دعوت از مردم و خانواده شهدا و مسوولان استانی در گلزار شهدا حضور پیدا کرده و عطر افشانی خواهیم کرد، قبل از این برنامه کوهپیمایی در پارک ولایت انجام خواهد شد، در همین روز  دیدار با نماینده ولی فقیه را خواهیم داشت که در سراسر استان فرماندهان شهرستان ها محضر علما و ائمه جمعه حوزه استحفاظی حضور پیدا خواهند کرد و به تشریح عملکرد خود می پردازند.
انصاری گفت: در دومین روز این هفته و روز جمعه با شعار  پلیس جامعه ایرانی و رافت و مهربانی برنامه پیاده روی کارکنان از امام زاده عبدالله تا آبشار، برنامه آموزش همیاران پلیس توسط پلیس راهور، حضور کارکنان در نمازهای جمعه سراسر استان و سخنرانی توسط فرماندهان قبل از خطبه ها، برپایی نمایشگاه های فضای مجازی را خواهیم داشت، برپایی ایستگاه فشار خون و قندخون از دیگر برنامه ها است.
فرمانده نیروی انتظامی استان در ادامه با اشاره به برنامه های روز سوم ناجا، عنوان کرد:  در روز سوم با شعار رفتار حکیمانه، خدمت صادقانه را خواهیم داشت و برگزاری مراسم صبحگاه مشترک با تیپ ۴۸ فتح، شورای اداری، خانواده ازادگان، برگزار خواهد شد و در این مراسم از خانواده آزادگان، تجلیل خیرین امنیت ساز را خواهیم داشت، از طرفی در این روز دیدار و سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران را خواهیم داشت.
سردار انصاری در ادامه بیان کرد: در روز چهارم و با شعار پلیس، قانون گرایی، مسوولیت اجتماعی و انضباط اجتماعی بوده، و برنامه  نشست با معتمدین و ریش سفیدان در سراسر استان و با دعوت از ریش سفیدان برای بیان مشکلات را خواهیم  داشت،  از طرفی برگزاری نشست علمی با اساتید دانشگاه از دیگر برنامه ها خواهد بود.
وی افزود: در  روز پنجم و با شعار  پلیس دانش بنیان و  حرفه ای گری را خواهیم بوده،  که در این روز ملاقات عمومی با ۱۹۷ و با مردم، نشست با مسوولان حفاظتی و تشویق از تلاشگران آنها صورت خواهد گرفت.
سردار انصاری در ادامه با اشاره به برنامه های روز ششم هفته ناجا گفت: این روز با شعار  پلیس، آموزش عمومی و پیشگیری اجتماعی نامگذاری شده و  از همیاران نمونه توسط پلیس راه استان تجلیل خواهد شد، از طرفی بازدید دانش آموزان از برنامه های پلیس نیز صورت خواهد گرفت.
وی افزود: در روز هفتم با شعار پلیس مرزبانی، امنیت پایدار که در حوزه مرزی  فعالیت دارد را خواهیم داشت، و برنامه های آنها شامل امحای موارد مخدر در‌پارک ساحلی، ارتباط مستقیم با کادر در حوزه کاری و شخصی، برنامه مانور شخصی موتوسیکلتها، حضور در مساجد برای  آموزش دانش آموزان، دیدار با کارکنان بیمار را خواهیم داشت.