برگزاری جشن دهه کرامت در 8 بقعه متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
برگزاری جشن دهه کرامت در 8 بقعه متبرکه کهگیلویه و بویراحمد

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن دهه کرامت در 8 بقعه متبرکه شاخص استان خبر داد. به گزارش فریاد جنوب ، حجت الاسلام قاسم گفت: غبار روبی و عطر افشانی مرقد امامزاده ها، شهدای در جوار امامزاده ها و بقاع متبرکه، دیدار با خانواده معظم شهدا،برگزاری همایش و […]

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن دهه کرامت در 8 بقعه متبرکه شاخص استان خبر داد.

به گزارش فریاد جنوب ، حجت الاسلام قاسم گفت: غبار روبی و عطر افشانی مرقد امامزاده ها، شهدای در جوار امامزاده ها و بقاع متبرکه، دیدار با خانواده معظم شهدا،برگزاری همایش و تجلیل از خادمان و فعالان امامزادگان استان از جمله برنامه های اوقاف استان در دهه ی کرامت است.

وی اظهار کرد: بیشتر این برنامه ها در شهرستان بویراحمد برگزار می شود و هدف از اجرای این برنامه ها در دهه ی کرامت شناسایی معارف اهل بیت و آشنایی نسل جوان با اولاد ائمه اطهار(ع) است.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بقاع متبرکه‌ شاخص استان آمادگی کامل برای این برنامه ها را دارند و دوشنبه شب در امامزاده جعفر گچساران با حضور مردم و مسئولان برگزار شد و چهارشنبه جشنی در بقعه امامزاده مختار یاسوج با حضور مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مومنی شاد تصریح کرد: این برنامه ها در قالب 100 برنامه متنوع که شامل غبار روبی بقاع متبرکه و شهدای مدفون در جوار امامزادگان، جشن ها و هم‌چنین استقبال از پرچم و خادمان امام رضا(ع) است.هم‌چنین استقبال از پرچم امام رضا(ع) در امامزاده بی بی رشیده چرام برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: شاخص ترین این برنامه ها فردا چهارشنبه 19 تیر ماه در امامزاده مختار یاسوج با حضور آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: از عموم مردم برای حضور در این برنامه ها و جشن ها دعوت به عمل می آید.