کارگران فضای سبزشهریاسوج چند ماه است حقوق نگرفته اند
کارگران فضای سبزشهریاسوج چند ماه است حقوق نگرفته اند

فریاد جنوب_چند روز پیش پایگاه خبری فریاد جنوب خبری مبنی بر مقایسه شهرداران سابق وفعلی منتشر کرد. بعد از انتشار این خبر بود که برخی از کارگران فضای سبز شهرداری سعی در برقراری ارتباط با ما را داشتند تا مشکلات خود را که از زمان روی کار آمدن شهردار جدید تشدید شده با ما در […]

فریاد جنوب_چند روز پیش پایگاه خبری فریاد جنوب خبری مبنی بر مقایسه شهرداران سابق وفعلی منتشر کرد.

بعد از انتشار این خبر بود که برخی از کارگران فضای سبز شهرداری سعی در برقراری ارتباط با ما را داشتند تا مشکلات خود را که از زمان روی کار آمدن شهردار جدید تشدید شده با ما در میان بگذارند.

از این رو طی صحبتی که با تنی چند از این کارگران خدوم و زحمت کش داشتیم اظهار داشتند که بین ۴تا ۶ماه حقوق خود را آن هم در این زمانی که قیمت ها سرسام آور شده است دریافت نکرده اند.

کارگران فضای سبز

آنها اظهار داشتند که رفتگران شهرداری که زیر نظر سازمان پسماند فعالیت می کنند سر موقع حقوق و مزایای خود را دریافت کرده اند طی این مدت ولی مسئولان سازمان سیما،منظر و فضای سبز کاملا به پرداخت حق الزحمه این کارگرهای زحمتکش که پارک ها و فضای سبز شهر را برای استفاده هم شهریان آماده می نمایند بی توجه هستند.

از این رو جای تعجب دارد که چرا این دو سازمان که بودجه مشخص و وظایفی موازی دارند انقدر فاصله در پرداخت حقوق کارگران خود دارند”یکی به روز پرداخت می کند و دیگری ۶ماه حقوق کارگر را نمی پردازد.

لازم به ذکر است که برخی از کارگران از سالهای قبل نیز طلبکارند و چند مدت پیش جلوی شهرداری تجمع کرده بودند ولی تاکنون به حق و حقوق خود نرسیده اند.

لذا این خبرگزاری در خاتمه از متولیان امر درخواست دارد ضمن بررسی این موضوع دستورات لازم را جهت به روز نمودن حقوق این کارگران زحمتکش بعمل اورند