اعلام حمایت چهره شاخص سیاسی استان از کاندیدای اصلاح طلب انتخابات مجلس یازدهم
اعلام حمایت چهره شاخص سیاسی استان از کاندیدای اصلاح طلب انتخابات مجلس یازدهم
وی افزود: نگاه و توجه دکتر بهرامی فرا ایلی و فرا استانی بوده و رویکرد ایشان در برنامه ریزی از پائین به بالا می باشد چرا که ایشان از فرزندان خدمت گذار جامعه استانی بوده و منحصر به ایل و یا طائفه خاصی نمی باشد و مشاوران ایشان ار تحصیل کردگان عالی رتبه و با تجربه و همچنین معتمدین محلی شهرستان بوده که این خود می تواند نقطه قوت و برگ زرین این کاندیدا باشد.

فریاد جنوب؛ جلسه هم اندیشی مردم و روستای مزدک با محمد بهرامی شهردار اسبق مرکز استان و کاندیدای مطرح انتخابات مجلس بویراحمد و دنا با حضور”عیسی گرجی زاده” مدیر کل اسبق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و چهره شاخص سیاسی اصلاح طلب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب در این جلسه ابتدا دکتر کهزادی از چهره های شاخص این روستا با تشریح جایگاه نمایندگی مجلس پرداخت و انتظاراتی که مردم از نماینده دارند، گفت: مردم باید به کارنامه افراد و برنامه هایی که دارند رای دهند و از انتخاب احساسی پرهیز کنند.

کهزادی اضافه کرد:چهار چوب برنامه های دکتر بهرامی ناشی از فکرهای خردمندانه است که خود می تواند شهرستان بویر احمد را به سمت و سوی جهان شهری سوق دهد.هنجار و نواورانه بودن برنامه ها و سیاستهای دکتر بهرامی رشد و توسعه کمی و کیفی استان را به همراه داشته و این خود می تواند زمینه اشتغال بسیاری از جوانان و تحصیلکرده های شهرستان را رقم بزند.

وی افزود: نگاه و توجه دکتر بهرامی فرا ایلی و فرا استانی بوده و رویکرد ایشان در برنامه ریزی از پائین به بالا می باشد چرا که ایشان از فرزندان خدمت گذار جامعه استانی بوده و منحصر به ایل و یا طائفه خاصی نمی باشد و مشاوران ایشان از تحصیل کرده های عالی رتبه و با تجربه و همچنین معتمدین محلی شهرستان بوده که این خود می تواند نقطه قوت و برگ برنده این کاندیدا برای نمایندگی این دیار باشد. چرا که امروزه برنامه ریزی مشارکتی و وکالتی می تواند بسیاری از مشکلات شهرستان، استان و حتی کشور را بر طرف نماید.

در ادامه دکتر گرجی زاده گفت: ۲ اسفند روز استیضاح بسیاری از افراد ناکارآمد است و ما باید با رای خود این کار را انجام دهیم و این امر با انتخاب کسانی که توانایی محقق کردن مطالبات مردم و خواسته های اکثریت افراد جامعه را داشته باشند.

مدیر کل اسبق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود: من بین افراد مطرح حاضر در انتخابات شهرستان های بویراحمد و دنااین توانایی را فقط در دکتر ”محمد بهرامی”می ببنم.

وی ادامه داد:وقتی آواز ”ای ایران،ای مرز پر گهر” را می شنوم ناخودآگاه اشک از چشمانم سرازیر می شود چون این مرز و بوم ”گهر” خود را از دست داده است.

در ادامه دکتر محمد بهرامی کاندیدای مجلس یازدهم گفت:مردم بویراحمد و دنا در راستای نگرانی هایی که دارند میگویند در بین مردم کشور و حتی بقیه مردم استان تحقیر شده ایم.

بهرامی ادامه داد:این که مردم ما نماینده ای توانمند، قدر و تاثیرگذار داشته باشند حق طبیعی آن ها هست و مولفه هایی که در این خصوص نیاز هست باید در نظر گرفته شود که از جمله این مولفه ها می‌توان به تخصص، تسلط، تجربه، تدبیر و شجاعت اشاره کرد.

وی افزود: یکی از دوستان در جلسه گفت بعضی از نمایندگان مجلس مثل دانش آموزان تنبل هستند که همیشه عقب کلاس می نشیند و نمی خواهند در دید باشند تا از آنها سوالی شود ولی نمایندگانی که حضور مؤثر در صحن مجلس و کمیسیون‌های تخصصی دارند می توانند حرفی برای گفتن داشته باشند به صورت اصولی، علمی، منطقی و یا تخصصی از طرحهای مختلف حمایت و یا مخالفت خود را نشان دهند.

شهردار اسبق باسوج در آخر گفت: مطمئن باشید من باید خودم از پیشنهاد دهنده خیلی از این طرح‌ها باشم.

 

گزارش تصویری این نشست:

 

  • نویسنده : میر امید