بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام(ره) دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج خطاب به استاندار محترم
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام(ره) دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج خطاب به استاندار محترم

  فریادجنوبfaryadejonoob.ir بسم‌الله الرحمن الرحیم « الصّحّه افضل النّعم » (صحت و سلامتی از هر نعمت دیگری بهتر و ارزشمندتر است) استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد جناب آقای دکتر کلانتری با سلام همانگونه که مستحضرید ، کشور عزیزمان با بحران شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند. بدون شک آثار روحی، اجتماعی و […]

 

فریادجنوبfaryadejonoob.ir

بسم‌الله الرحمن الرحیم
« الصّحّه افضل النّعم »
(صحت و سلامتی از هر نعمت دیگری بهتر و ارزشمندتر است)

استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد
جناب آقای دکتر کلانتری
با سلام

همانگونه که مستحضرید ، کشور عزیزمان با بحران شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند. بدون شک آثار روحی، اجتماعی و اقتصادی این ویروس طی ماه‌های آینده هم وجود خواهند داشت. متاسفانه بدلیل عدم مدیریت صحیح در سطح کلان، گسترش این ویروس در سرتاسر نقاط کشور تسریع یافته و در پی آن استان محروم کهگیلویه و بویراحمد هم مصون نمانده است. بنابراین بر خود لازم می‌دانیم از تمامی تلاش‌های صورت گرفته توسط دلسوزان سلامت مردم و خصوصاً پرسنل درمان که در خط مقدم مبارزه با این ویروس فعالیت می‌کنند تشکر و قدردانی نماییم، اما این تمام ماجرا نیست. همانطور که حضرتعالی مطلع هستید، استان کهگیلویه و بویراحمد توسط استان‌هایی که به شدت با این پدیده مواجه شده‌اند محاصره شده است و پیش رو بودن تعطیلات نوروزی خطر را برای مردمی که جهت دسترسی به حداقل امکانات هم دچار مشکل‌اند، بیشتر می‌کند. و متاسفانه در روزهایی که انتظار شنیدن نام سازمان‌هایی همچون مدیریت بحران استان را داشتیم، همه‌ی بار مبارزه با این ویروس به دوش پرسنل درمان افتاده بود و اینک خطر تهدید جان انسانها بزرگترین چالش پیش روی ماست و صادقانه میگوییم که اراده ای جدی برای حفظ جان انسان‌ها نمی‌بینیم که هر چه شنیدیم و دیدیم نصایحی بود که فقط برای رفع تکیلف بیان شدند. زیرا از تهیه اقلام بهداشتی مناسب توسط مسئولین مربوطه ناامید گشته و به این نتیجه رسیده‌ایم که عده ای از مسئولین توانایی تهیه حداقل امکانات را هم ندارند. لذا لازم نمی‌بینیم که به اشکالات اساسی در توزیع این اقلام هم اشاره کنیم. در چنین شرایطی از حضرتعالی انتظار داریم که با توجه به سیل عظیم مسافران به ورودی‌های استان، دستور به مسدود نمودن مسیرهای ورودی به استان را بدون هیچ استثنائی بدهید. درایت و سرعت عمل شما تنها و اخرین امیدمان برای جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج به نمایندگی از دانشجویان و سایر هم استانی های عزیزمان مصرانه از شما استدعا دارد که با موافقت خویش و دستور قاطع خود به تمام دستگاه‌های مربوطه این خواسته به حق مردم استان را لبیک گویید و موجبات دلگرمی و آرامش مردم استان را فراهم کنید. بدون شک مسئولیت اتفاقات ناگوار احتمالی در روزهای آینده با مسئولینی خواهد بود که با عدم درک شرایط بحرانی و ناتوانی در اتخاذ تصمیمات درست، بحران را شدت بخشیدند‌.

لذا خواهشمند‌یم استان کهگیلویه و بویراحمد را قرنطینه کنید قبل از اینکه به سرنوشت دیگر استانها دچار شویم.

« اللّهم اعطنا السّعه فی الرّزق… والصّحّه فی الجسم والقوّه فی البدن »
(خداوندا! وسعت در روزی… و سلامتی در جسم و قوّت و توانایی در بدن را به ما ارزانی فرما!)

و السلام علی من اتبع الهدی