بیانیه جمعی از جوانان انقلابی منطقه لیشتر با توجه به گام دوم انقلاب در خصوص انتخابات دوم اسفند ماه خطاب به پاکدل
بیانیه جمعی از جوانان انقلابی منطقه لیشتر با توجه به گام دوم انقلاب در خصوص انتخابات دوم اسفند ماه خطاب به پاکدل

بسمه تعالی امروز در این کشور کسی وجود ندارد که حتّی به ذهنش بگذرد که من صاحب و مالک این کشورم. مالک این کشور، مردم هستند. هر کسی برای اینکه بتواند قدرتی داشته باشد -اگر اهل قدرت‌طلبی است- و وظیفه‌ای را در مسندی انجام دهد -اگر اهل انجام وظیفه است- شرطش این است که مردم […]

بسمه تعالی

امروز در این کشور کسی وجود ندارد که حتّی به ذهنش بگذرد که من صاحب و مالک این کشورم. مالک این کشور، مردم هستند. هر کسی برای اینکه بتواند قدرتی داشته باشد -اگر اهل قدرت‌طلبی است- و وظیفه‌ای را در مسندی انجام دهد -اگر اهل انجام وظیفه است- شرطش این است که مردم او را بخواهند. (مقام معظم رهبری – ۱۵/۱۱/۱۳۸۱)

ما جمعی از جوانان انقلابی منطقه لیشتر فارغ از هر حزب، جناح و گروهی به عنوان فرزندان انقلاب و امام و رهبریمان حضرت امام خامنه ای(روحی فداه)و ملت تاریخ ساز ایران جهت آگاه سازی و روشنفکری و جلوگیری از سوءاستفاده ابزاری از رایمان و در پاسخ به صحبت های آقای پاکدل با عنایت به اینکه میدانیم هدف ایشان صرفا استفاده ابزاری از جوانان و رسیدن به اهداف خویش است بدون حضور در نشست ایشان سوالهای زیر را حضور ایشان اعلام میداریم، قطعا اگر هدف ایشان وحدت، و مبارزه با فساد است، ابتدا باید از فسادهای خود شروع کرده و پاسخ دهد، سپس به دنبال کشف فساد دیگران باشد….
شما چند وقت پیش به تهران منتقل شدید، و با رفتنتان همه ما را خوشحال کردید، تصور نمودیم رفتنتان خط بطلانی است بر تمام رانت و رانت بازی و لابی و لابی گریهایتان!ولی از آن روز تا بحال تمام تایم اداریتان را که باید در اداره ذیربطتان مشغول به خدمت به خلق الله میبودید را صرف بدگویی و به تعبیر لری خودمان «خاله زنک بازی» در مورد نماینده فعلی گچساران نمودید، صرف نظر از اینکه این‌کار اخلاقا و شرعا درست نیست ولی لازم میدانیم به سوالات زیر پاسخ دهید:

۱-شما از ارائه مستند حرف میزنید برای اثبات گناه دیگران؟ شما امروز در همان مکانی که نطق می کنید به اطرافتان نگاه کنید ببینید چه کسانی اطراف شما هستند جز همانهایی که بدون هیچ سوادی با لابی شما وارد شرکت نفت شدند!!که قریب به آنها را هم با تهدید و تطمیع به اخراج از کارشان و بالاجبار جمع کرده اید!
۲-شما میخواهید از رفع ابهامات، افشای برخی سوء استفاده های غیر اخلاقی صحبت کنید ابتدا رانت بازی های خودت در شرکت نفت را توضیح بده؟
۳-شما به دنبال صله رحم، اخوت و همدلی هستید؟!!!شما چرا در ۶۰سال گذشته عمرت به دنبال همدلی نبوده ای؟چرا دقیقا قبل از انتخابات بیاد همدلی افتاده ای؟
۴-شما دلت برای وحدت منطقه مردم لیشتر «سوخته»است یا دلت «کباب و بلال» از دست دادن پست مدیر عاملی بادآورده در گچساران است؟
۵-مبنای حمایت شما از آقای حسینی چیست؟ چرا دارید در قالب سوءاستفاده از جبهه اصولگرا و به قصد و‌ نیت رسیدن به آمال خود از این حزب مقدس سوءاستفاده میکنید؟فیل فکرتان یاد تاخت و تازهای چپاولگرانه تان در هندوستان شرکت نفت را کرده یا به تعبیر خودتان قصدتان وحدت است؟
۶-اقدامات اقای حسینی در ۴سال نمایندگیش چه بود؟صرف نظر از مدیر عاملی بادآورده؟
۷-کدام نماینده تاریخ ایران بود که یک نطق عمومی در صحن مجلس نداشت و تمام اوقاتش را فروخت؟
۸-بما بگویید ببینیم رانت و رانت خواری چگونه و توسط کدام مدیرعامل بادآورده وارد شرکت نفت گچساران شد؟
۹-به ما بگویید مبنای بگارگیری نیروهای فله ای چه بود؟
۱۰-بما بگویید چگونه تحصیلگردکان منطقه لیشتر بدون شغل ماندند ولی کل فامیل شما از چوپان گرفته تا نهایتا دیپلمتان همه جذب شرکت نفت شدند؟
۱۱-بما بگویید ببینیم چرا و به چه علت هم دوره قبل و هم این دوره خانه به خانه گشتید و با وعده و وعیدهای توخالی در شعور انتخاباتی مردم حتی با توسل به تهدید مداخله کردید؟
۱۲-شما که از فساد حرف میزنید بفرمایید چرا در رزومه کاری و بگارگیری نیروهای فله ای شما حتی یک جوان تحصیل کرده لیشتری وجود ندارد؟
۱۳-چرا از هر فامیلی که تصور کردید زیر یوغ مدیریت شما نمیروند و شناسنامه هویتی خود را به شما نمیدهند نیرویی بکارگیری نکردید؟
و هزاران سوال و ابهام دیگر…
در پایان، ضمن تجدید میثاق با آرمان های بلند امام راحل و شهدای عظیم الشان، با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب این جوانان هستند که باید سرنوشت مردم استان ما را عوض کنند نه لابی گری و رانت خواری و مراسمات فاتحه خوانی و مسائل قوم گرایی و باندبازی های و مافیاگری و شبه سیاسی و تشکیلات ریاکار مذهبی نما و اصولگرانما!
آنچه شرط بلاغ است گفته‌ایم
خواه از سخن ما پند گیر خواه ملال
والامرالیکم و ما توفیقی الا بالله علیه توکلت و الیه انیب
والسلام علیکم و رحمه الله
جوانان منطقه لیشتر
تاریخ پنجشنبه ۳ بهمن ماه سال ۱۳۹۸ برابر ۲۷ جمادی الاول ۱۴۴۱