به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب  اتاق اصناف یاسوج به منظور جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا سومین بیانیه خود را صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است بازار تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل است/ هرگونه بازگشایی مغازه ها منوط به بیانیه اتاق اصناف/ تشکر اتاق اصناف از بازاریان و مسئولان بازاریان […]

 

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب  اتاق اصناف یاسوج به منظور جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا سومین بیانیه خود را صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است
بازار تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل است/ هرگونه بازگشایی مغازه ها منوط به بیانیه اتاق اصناف/ تشکر اتاق اصناف از بازاریان و مسئولان

بازاریان عزیز؛ در آغازین روز های بهاری تبریک نوروز باستانی اینجانب و همکاران اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی را در حالی به شما عزیزان ابلاغ می نماییم که نوروز زیر سایه کروناست .
استقبال گسترده و مشارکت همگانی شما بازاریان و اصناف محترم از فراخوان دومین بیانیه اتاق اصناف مرکزاستان کهگیلویه و بویراحمد برای مبارزه با ویروس کرونا تحسین برانگیز و نشانه دیگری از همبستگی اصناف و بازاریان با مردم شریف استان است و از همه شما بازاریان و صنوف محترم قدردانی وسپاسگزاری می نمایم.
قطعا در شرایط سخت اقتصادی خود و جامعه و استقبال ازتعطیلی صنوف در سایه اتحاد و ومشارکت شما عزیزان شاهد شکست ویروس کرونا در استان خواهیم بود .
اصناف و بازاریان در سالیان گذشته تاکنون گام های بلندی در جهت پیشبرد جامعه برداشته است و همیشه در کنار مردم بوده و خواهد بود، و این اقدام مثبت و ارزشمند شما عزیزان نقش بسزایی در سلامت خود و خانواده و مردم استان خواهد داشت.
در این میان ضمن تقدیر و تشکر از بازاریان بخاطر تعطیلی صنوف خود در راستای پیشگیری از مبتلاشدن به ویروس کرونا امیدواریم با همکاری و همبستگی شما بازاریان به مدت ۱۵ روز (تا ۱۵ فروردین سال جاری) تعطیلی صنوف ادامه یابد و مردم نیز در خانه های خود بمانند تا شاهد شکست ویروس کرونا باشیم .
درصورت عدم همکاری شما بازاریان عزیز و بنا بر تصمیم شورای تامین استان مجبور به ادامه تعطیلی ۱۵ روز دیگر خواهیم بود و از بازاریان عزیز تقاضامندیم که از فعالیت صنفی خود، خودداری نموده و هرگونه فعالیت و تعطیلی و بازگشایی مغازه ها منوط به بیانیه و اعلامیه اتاق اصناف خواهید بود.
درپایان لازم میدانم ضمن تشکر مجدد از شما بازاریان و صنوف محترم از مسئولان استان ؛ استاندار محترم و معاونین، فرماندار محترم و معاونین،مدیرکل محترم تعزیرات حکومتی استان و بازرسان تعزیرات، ریاست محترم سازمان صنعت،معدن و تجارت استان و معاونین ،بازرسان سازمان صمت استان،رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان، اماکن نیروی انتظامی استان و یگان امداد ، دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت شهرستان ،اتحادیه های صنفی و بازرسان اتاق اصناف استان در جهت پیشبرد سلامت خود و مردم تقدیر و تشکر نمائیم .

به امید سالی پر از نشاط و پویایی و سلامتی و تندرستی برای شما بازاریان و مردم عزیز استان

علی ارشدی
رئیس اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد