بیش  از 3000 کودک مبتلا به سوء تغذیه در کهگیلویه و بویراحمد سبد غذا دریافت کردند
بیش  از 3000 کودک مبتلا به سوء تغذیه در کهگیلویه و بویراحمد سبد غذا دریافت کردند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در قالب طرح تغذیه کودکان زیر پنج سال 3062 کودک مبتلا به سوءتغذیه از سوی این نهاد سبدغذایی دریافت کردند. به گزارش فریاد جنوب ، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، محمد نظری افزود: این نهاد به‌منظور رفع سوءتغذیه کودکان زیر پنج […]

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در قالب طرح تغذیه کودکان زیر پنج سال 3062 کودک مبتلا به سوءتغذیه از سوی این نهاد سبدغذایی دریافت کردند.

به گزارش فریاد جنوب ، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، محمد نظری افزود: این نهاد به‌منظور رفع سوءتغذیه کودکان زیر پنج سال و کمک به بهبود رشد آنان، طرح هم‌سفره را در برنامه کاری خود اجرا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 3062 کودک زیر پنج سال در کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش طرح هم‌سفره کمیته امداد هستند، اظهارکرد: در همین زمینه در فروردین‌ماه سال جاری سه میلیارد و 62 میلیون تومان در قالب سبدغذایی برای این کودکان هزینه شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سرانه هر کودک 100 هزار تومان است، خاطرنشان کرد: کودکان زیر پنج سالی که به دلیل تغذیه نامناسب دچار اختلال در رشد هستند از طریق مراکز بهداشت شناسایی و برای دریافت سبد غذایی به کمیته امداد معرفی می‌شوند.

وی سبدهای غذایی کودکان را شامل مواد پروتئینی، لبنیات، حبوبات، برنج و روغن اعلام و تصریح کرد: کودکان مشمول این طرح در فاصله زمانی شش‌ماهه مورد پایش قرار می‌گیرند تا در صورت بهبودی از چرخه حمایت خارج و کودکان دیگر جایگزین شوند.

وی اضافه کرد: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند برای شرکت در طرح هم‌سفره و کمک به تغذیه کودکان نیازمند به آدرس http://hamsofreh.ir مراجعه کنند.