بیمارستان(پر) حاشیه؛ تجمع اعتراض آمیز پرسنل خدمات بیمارستان شهید جلیل
بیمارستان(پر) حاشیه؛ تجمع اعتراض آمیز پرسنل خدمات بیمارستان شهید جلیل

فریاد جنوب؛ جمعی از کارگران بخش خدمات بیمارستان شهید جلیل یاسوج در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات یکساله خود اعتراض کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فریاد جنوب از یاسوج امروز چهارشنبه مورخ ۳٠/۵/۱۳۹۸ پرسنل بخش خدمات بیمارستان شهید جلیل یاسوج با برپایی تجمعی اعتراض آمیز جلوی درب اصلی استاندری کهگیلویه و بویراحمد خواستار رسیدگی […]

فریاد جنوب؛ جمعی از کارگران بخش خدمات بیمارستان شهید جلیل یاسوج در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات یکساله خود اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فریاد جنوب از یاسوج امروز چهارشنبه مورخ ۳٠/۵/۱۳۹۸ پرسنل بخش خدمات بیمارستان شهید جلیل یاسوج با برپایی تجمعی اعتراض آمیز جلوی درب اصلی استاندری کهگیلویه و بویراحمد خواستار رسیدگی به مشکلاتشان شدند.

از جمله مشکلاتی که کارگران در این تجمع اعلام کردند این بود که از مهر ماه ۹۷ در این بخش از بیمارستان مشغول به کار گشته اند ولی هنوز حقوق و مزایایی دریافت نکرده داند و همچنین بیمه نیز برای آنان در نظر گرفته نشده است

نکته جالب در صحبت های آن ها این بود که تنها مدرکی که از ان ها رای کار در این مجموعه موجود است دفتر حضور و غیابیست که هر روز امضا می نمایند و هیچ شرکت پیمانکار و متولی وجود ندارد برای این بخش به جز شخصی که این حضور و غیاب را انجام میدهد.

بعد از گذشت ساعتی از تجمع شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در بین معترضین حاضر شد و با معترضین به گفت و گو پرداخت وچند نفر از آن ها را به نمایندگی از همه به داخل استانداری دعوت کرد. نمایندگان این کارگران بعد از بازگشت از استانداری اعلام کردند که کناری قول داده یا همه اخراج می‌شوند حق الزحمه یکساله خود را دریافت میکنند یا همه با هم می مانند و با دریافت مطالبات و برقراری بیمه به کار خود ادامه می‌دهند، .

در آخر اختلافاتی بین معترضین به وجود آمد که باعث مشاجره و برخورد فیزیکی آن ها با یکدیگر جلوی درب اصلی استانداری شد.

ازابهاماتی که می توان  مطرح نمود  نحوه جذب و بکارگیری این افراد است که معاون سابق نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی در نامه خود به رئیس سابق این بیمارستان اعلام داشته بود و ضرب العجلی برای تعیین تکلیف این کارگران و کارمندان بخش های دیگر این مرکز درمانی تعیین کرده بود. ضرب العجلی که با اتمام  زمان ضربالعجل نوریان از سمت خود در بیمارستان برکنار شد.

حال این بحث مطرح است که کارکران و کارمندان این بیمارستان پرحاشیه با چه ضوابط و پشتوانه هایی در ردیف بودجه جذب این مرکز درمانی  شده اند که اکنون به مشکلات عدیده خود معترضند؟ و اگر ضابطه ای در کار نبوده از چه رابطه ها و از کانال کدام اشخاص سیاسی و با چه انگیزه هایی به بیمارستان تحمیل شده اند؟

گزارش تصویری تجمع اعتراض آمیز امروز: