تاکید استاندار بر تسریع روند بازارچه سنتی گردشگری یاسوج
تاکید استاندار بر تسریع روند بازارچه سنتی گردشگری یاسوج

  استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بازدیدهای امروز خود از روند اجرای بازار سنتی گردشگری یاسوج دیدن کرد. پایگاه تحلیلی خبری فریادجنوبfaryadejonoob.ir حسین کلانتری در حاشیه این بازدید تسریع در روند اجرای بازارچه سنتی گردشگری یاسوج را خواستار شد و گفت: امیدواریم این بازارچه مهم در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد. استاندار که امروز […]

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بازدیدهای امروز خود از روند اجرای بازار سنتی گردشگری یاسوج دیدن کرد.

پایگاه تحلیلی خبری فریادجنوبfaryadejonoob.ir

حسین کلانتری در حاشیه این بازدید تسریع در روند اجرای بازارچه سنتی گردشگری یاسوج را خواستار شد و گفت: امیدواریم این بازارچه مهم در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

استاندار که امروز به همراه معاونین و مدیران حدود دو ساعتی از طرحهای مهم شهر یاسوج از جمله مکان میدان میوه و تره‌بار در شهرک ولایت، جشنواره ملی دیوارنگاری یاسوج، بازارچه سنتی در حال ساخت، ترمینال و پارک آبشار یاسوج بازدید کرد، این طرح‌ها را از مطالبات مهم و نیازمندیهای اساسی مردم عنوان کرد و خاطرنشان کرد: سعی شود پروژه ها حالت فرسایشی پیدا نکنند و با به ثمر رساندن این طرح‌ها بخش اعظمی از مطالبات مردم برآورده شود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این بازار در ۱۷ هزار متر مربع و با بیش از ۶۰۰ غرفه و مغازه در حال اجراست و  تاکنون پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است.

استاندار به امنیت این مکان برای شهروندان و معماری خوب و مطلوب این بازار نیز اشاره کرد و گفت: با راه اندازی این بازار بزرگ بخشی از مشکلات مرتفع شده و شهروندان در کمال آرامش و امنیت به خرید می پردازند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه نیز از پایانه مسافر بری برون شهری یاسوج نیز بازدید کرد

 

وی به وضعیت ترمینال یاسوج اشاره کرد و با بیان اینکه خدمات‌دهی در این مکان نسبت به گذشته بهتر شده اما مطلوب نیست، گفت: اقدامات خوبی مانند نصب سیستم پایش تصویری، مسائل بهداشتی و امکانات رفاهی در حال انجام است.

کلانتری خاطر نشان کرد: مالکین خودروها، تعاونی‌ها و رانندگان باید به بهبود وضعیت و همچنین شرایط بهداشتی و رفاهی ترمینال کمک کنند.

استاندار رفاه حال رانندگان ناوگان اتوبوس و مسافران را جزو اولویتها دانست و از شهردار یاسوج خواست در این خصوص اقدامات مطلوبی صورت گیرد.

در پایان برخی از رانندگان و مسئولان تعاونی های این پایانه در گفتگوی رودررو با استاندار به بیان مشکلات و مطالبات خود پرداختند.