تذکر جدی وزیر نیرو به یک مدیر استانی؛ شما مسئول بیان کمبودها هستید
تذکر جدی وزیر نیرو به یک مدیر استانی؛ شما مسئول بیان کمبودها هستید

فریاد جنوب؛ وزیر نیرو با انتقاد از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات این استان را مطرح کنید.   به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب و به نقل از فارس، عصر امروز نشست شورای اداری در حالی با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو برگزار شد که برخی مدیران کهگیلویه و بویراحمد […]

فریاد جنوب؛ وزیر نیرو با انتقاد از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات این استان را مطرح کنید.

 

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب و به نقل از فارس، عصر امروز نشست شورای اداری در حالی با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو برگزار شد که برخی مدیران کهگیلویه و بویراحمد از جمله مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گزارشی از داشته‌های استان و میزان روستاها و خانوارهای برخوردار از نعمت برق ارائه کردند.

صحبت‌های راهزادی در خصوص گل و بلبل بودن استان در حوزه برق و آب در حالی است که این استان در این حوزه‌ها و سایر حوزه‌های دیگر با مشکلاتی مواجه است.

اما در حین صحبت‌های مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد وزیر نیرو صحبت‌های این مسوول استانی را قطع کرد و گفت: شما نیامده‌اید که بگوید چه دارید، بلکه باید از مشکلات و نداشته‌هایتان صحبت کنید و راه‌حل ارائه دهید که این مشکلات چگونه حل می‌شوند.

وی خطاب به مسوول زیر مجموعه خود در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همکاران ما شاید نمی‌دانند وظایفشان چیست و در جلسات باید در چه موضوعی حرف بزنند.

پس از این صحبت‌های وزیر نیرو راهزادی گفت: بنده می‌خواستم از مشکلات گزارش دهم که وزیر پاسخ داد آنهایی که باید گزارش دهند گزارش می‌دهند و نیازی به گزارش شما نیست.

به گزارش فریاد جنوب؛ حواشی ایجاد شده در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در حالی است که مدیران در جلساتی که با حضور وزیران و مقامات کشوری برگزار می‌شود به جای آنکه به بیان مشکلات و نداشته‌های استان بپردازند به هر دلیلی از این کار سر باز می‌زنند و تنها از داشته‌هایی سخن می‌گویند که در مقابل امکانات سایر استان‌های کشور ناچیز است.