رهاکردن بیمارکرونایی همانند پرتاب بمب خوشه ای  درسطح جمعیتی شلوغ
رهاکردن بیمارکرونایی همانند پرتاب بمب خوشه ای  درسطح جمعیتی شلوغ
کلانتری با توجه به تمدید طرح فاصله گذاری اجتماعی تا بیستم فروردین از همه فرمانداران و مسئولان استان خواست با دقت و حساسیت و رعایت همه پروتکلهای بهداشتی ،مراقبت کنند تا به زودی شاهد قطع زنجیره انتقال این ویروس و رهایی استان از این ویروس خطرناک باشیم

نشست ویدئو کنفرانس استاندار کهگیلویه و‌بویراحمد با حضور معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی از مسئولان استانی با فرمانداران و روسای مراکز بهداشتی و درمانی شهرستانها

به گزارش فریاد جنوب ،استاندار در این نشست ضمن قدردانی از تلاش همه اعضای ستاد استانی و شهرستانی مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: غربالگری ،انجام تست،بیماریابی و توجه ویژه به قرنطینه خانگی مبتلایان از جمله عوامل مهم قطع زنجیره انتقال ویروس خواهد بود.
استاندار به خانواده های داغداری که بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان عزیزان خود را از دست دادند تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: این عزیزان عضوی از خانواده های ما بودند و برای این عزیزان طلب رحمت و مغفرت می کنیم.
حسین کلانتری در خصوص شناسایی و مراقبت دقیق از بیماران و مبتلایان در شهرها و روستاها هشدار داد و افزود: رها کردن هر بیمار همانند بمب خوشه ای است که در جمعیت رها شود و فاجعه ای به بار آورد.
استاندار از فرمانداران خواست: افراد بی بضاعت و نیازمندی که در قرنطینه خانگی به سر می برند و مشکل مایحتاج دارند از طریق دستگاههای حمایتی مورد توجه ویژه قرار گیرند.
وی رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی صنوفی همچون خواربارفروشی ها،قصابان،نانوایی ها را ضروری و مهم دانست و خاطرنشان کرد: به طور مداوم و‌مکرر نظارت و رصد بازار در دستور کار فرمانداران باشد.
استاندار از مالکانی که در برخی شهرستانها با اقدامی خیرخواهانه و خداپسندانه اقدام به بخشش اجاره مغازه خود کردند تقدیر و قدردانی کرد.
کلانتری با توجه به تمدید طرح فاصله گذاری اجتماعی تا بیستم فروردین از همه فرمانداران و مسئولان استان خواست با دقت و حساسیت و رعایت همه پروتکلهای بهداشتی ،مراقبت کنند تا به زودی شاهد قطع زنجیره انتقال این ویروس و رهایی استان از این ویروس خطرناک باشیم.
استاندار در این نشست توجه ویژه به همه شهرستانها و رعایت عدالت توزیع مواد بهداشتی و وسایل حفاظتی را از اولویت‌ها دانست و گفت: همه شهرستانها و مناطق برای ما یکسان است و باید به همه نقاط شهری و روستایی توجه یکسان شود.
رییس ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: هر شهرستانی که در اسرع وقت به صورت صددرصد طرح غربالگری را انجام دهد از فرماندار و مسئولان بهداشت و درمان آن شهرستان تقدیر خواهد شد.