تعاونی برف وافتاب دنا نماد اعتماد به جوانان بومی استان /بزرگترین تعاونی گردشگری در سطح کشور
تعاونی برف وافتاب دنا نماد اعتماد به جوانان بومی استان /بزرگترین تعاونی گردشگری در سطح کشور

در اولین روز از هفته تعاون بزرگترین تعاونی گردشگری کشور با حضور مسئولین استانی،شهرستانی ،ائمه جمعه و جمعی از مردم بومی منطقه در گوه گل شهر سی سخت افتتاح گردید. مدیر عامل تعاونی برف و آفتاب دنا با بیان اینکه این تعاونی با مشارکت مردم سی سخت و روستاهای حومه مرکز شهرستان دنا به منظور […]

در اولین روز از هفته تعاون بزرگترین تعاونی گردشگری کشور با حضور مسئولین استانی،شهرستانی ،ائمه جمعه و جمعی از مردم بومی منطقه در گوه گل شهر سی سخت افتتاح گردید.
مدیر عامل تعاونی برف و آفتاب دنا با بیان اینکه این تعاونی با مشارکت مردم سی سخت و روستاهای حومه مرکز شهرستان دنا به منظور سرمایه گذاری در بخش گردشگری تشکیل شده است اظهار کرد: سرمایه گذاری تعاونی برف وآفتاب  درمنطقه گردشگری کوه گل آغاز شده است و این شرکت توانسته است بدون از دریافت تسهیلات بانکی تاکنون مبلغ ۹ میلیارد ریال در این منطقه گردشگری سرمایه گذاری کند.

 

ناصر رهامی با بیان اینکه این تعاونی مردم نهاد با هدف ایجاد اشتغال پایدار و درآمد زایی از طریق صنعت گردشگری در دنا تشکیل گردیده است تصریح کرد: با افتتاح این تعاونی مردمی زمینه اشتغال برای ۵۰ نفر از جوانان بیکار شهرستان دنا فراهم خواهد شد.

رهامی در ادامه افزود:تنها مطالبه هیئت مدیره این شرکت گردشگری و حتی مردم بومی و غیر بومی از مقامات استانی و شهرستانی آسفالت کردن تنها جاده دسترسی به این منطقه گردشگری وبرق رسانی به این منطقه می باشد.
مدیر عامل تعاونی برف آفتاب دنا در پایان تعداد سهمامدار این تعاونی بزرگ در حوزه گردشگری را ۳۱۰۰ نفر دانست و گفت:از آنجا که این شرکت تعاونی به عنوان تعاونی برتر شناخته شده است لذا در حوزه گردشگری نیز بزرگترین تعاونی در سطح کشور می باشد.
به گزارش فریادجنوب، جعفر گوهرگانی معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویر احمد قول رسیدگی به دو مطالبه ( آسفالت جاده دسترسی به کوه گل و برق رسانی به این منطقه گردشگری) شرکت برف و آفتاب دنا را در دستور کار خود و فرمانداری دنا قرار داد.

 

 

 

ش

ش

ش

ش

ش