تقدیر فرماندار دنا از همراهی شهروندان دنا نشین
تقدیر فرماندار دنا از همراهی شهروندان دنا نشین

به گزارش فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی در طی شیوع ویروس کشنده کرونا در کشور و به طبع موج فراگیر به استان با ورود مسافران,گردشگران سرایت نموده است. رئیس شورای سلامت دنا گفت:ویروس کرونا خیلی جدی هست اگه مدیریت نشود قطعا خانواده های زیادی آسیب می بینند. پناهی گذری به اقدامات انجام گرفته […]

به گزارش فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی در طی شیوع ویروس کشنده کرونا در کشور و به طبع موج فراگیر به استان با ورود مسافران,گردشگران سرایت نموده است.

رئیس شورای سلامت دنا گفت:ویروس کرونا خیلی جدی هست اگه مدیریت نشود قطعا خانواده های زیادی آسیب می بینند.

پناهی گذری به اقدامات انجام گرفته در کنترل این مهمان ناخوانده زد و گفت:با شروع آن جلسات شهرستانی و بین بخشی با تقسیم کار شورای محترم تامین,ستاد مدیریت بحران تشکیل گردید و نتیجه آن ایجاد کمپ های کنترل گلوگاههای از سمت اصفهان پل کتا و ورودی مرکز شهرستان شهر سی سخت و با هماهنگی دهیاران و شوراهها در روستاها علاوه بر ضدعفونی اماکن عمومی,میادین,ادارات با مشارکت سپاه فتح و نیروهای بسیج کارگاههای تولید ماسک,صورت گرفته است.

پناهی اظهارداشت: اگر همه اقدامات انجام بشه ولی ما از خونه بیرون بیاییم و خود مراقبتی نکنیم گرفتار خواهیم شد.

فرماندار دنا با سپاس از صبر و حوصله شهروندان گفت: مهار این ویروس کشنده کرونا دستگاههای دولتی به تنهایی کنترل نخواهد شد مگر باهمراهی و مشارکت مردم شریف که خوشبختانه به دغدغه اصلی آنها تبدیل گردیده است و بازاریان شهر سی سخت بصورت خودجوش اقدام به تعطیلی صنف های خود نمودند که در همین از همراهی همه عزیزان کمال تشکر و قدردانی داریم.