تقدیر نماینده ولی فقیه در استان از استاندار به دلیل مدیریت درست بحران سیل در استان   
تقدیر نماینده ولی فقیه در استان از استاندار به دلیل مدیریت درست بحران سیل در استان   

  نماینده ولی فقیه در استان از استاندار و مجموعه مدیریتی استان در کنترل بحران سیلاب و جلوگیری از تخریب زیرساختها و به حداقل رساندن خسارات قدردانی کرد. به گزارش فریاد جنوب ،آیت الله ملک حسینی در دیدار عیدانه استاندار،معاونین و برخی مدیران کل گفت: هر چند این بحران طبیعی و غیر قابل پیش بینی […]

 

نماینده ولی فقیه در استان از استاندار و مجموعه مدیریتی استان در کنترل بحران سیلاب و جلوگیری از تخریب زیرساختها و به حداقل رساندن خسارات قدردانی کرد.

به گزارش فریاد جنوب ،آیت الله ملک حسینی در دیدار عیدانه استاندار،معاونین و

برخی مدیران کل گفت: هر چند این بحران طبیعی و غیر قابل پیش بینی و غیر منتظره بود و سطح وسیعی از کشور را فرا گرفت و باعث تخریب زیر ساختها و ابنیه در برخی استانها شد ولی در کهگیلویه و بویراحمد به دلیل پای کار بودن مدیران و هماهنگی و انسجام میان دستگاهها درصد خسارات و مشکلات به حداقل رسید.

 

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه حضور موثر شخص استاندار  از ابتدای بارشها و سیلابی شدن روستاها و شهرها ‌خود کمک شایانی به پیشبرد درست امور و هماهنگی سریع دستگاههای امدادی و خدمات رسان شد، افزود: این همت ،تلاش وپشتکار جای تقدیر دارد.

وی با قدردانی از همه عوامل ستاد مدیریت بحران،دستگاههای امدادی و خدماتی که به صورت شبانه روزی به خدمت رسانی و بازگشایی محورها و کمک به روستاییان و عشایر پرداختند،گفت: مدیریت و نظارت دقیق در اختصاص منابع به خسارت دیدگان و جبران خسارات ناشی از سیل می تواند بخش اعظمی از آلام و مشکلات مردم را برطرف کند.

آیت الله ملک حسینی مردم استان را انسانهایی میهن دوست ،خیر و غیور برشمرد و از   همگان خواست پای به پای مسئولان در جهت کمک به مردم سیل زده استانهای گلستان،لرستان و خوزستان از هیچ کوششی دریغ نکنند.

استاندار در این دیدار ضمن تقدیر از همه دستگاه‌ها و همراهی و تلاش شبانه روزی برای مدیریت بحران سیل زدگی و بازگشایی مسیرها گفت: خسارات اولیه بیش از هزار میلیارد تومان برآورد شده و این خسارات به وزارت کشور ،دفتر ریاست جمهوری و سازمان برنامه و بودجه اعلام شده است.

علی محمد احمدی افزود: در روزهای آتی در دیدار با دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور میزان خسارات و حجم تخریب در بخشهای کشاورزی، خدمات، زیرساختها، ابنیه و راهها تشریح خواهد شد.

احمدی بیشترین خسارات را در بخش کشاورزی، مزارع و شیلات برشمرد و گفت: در تلاشیم تا ضرر و زیان کشاورزان و روستاییان را در اسرع وقت و پس از اختصاص منابع از سوی دولت جبران کنیم.

استاندار افزود: از ابتدای بحران سیل در استان و شهرستانهای مختلف هم معاون اول رییس جمهور، هم رییس دفتر رییس جمهور و هم وزیر کشور روزانه در تماسهایی وضعیت را جویا می شدند و بنده هم همه مسایل و موارد را با مسئولان ستاد مدیریت بحران ،فرمانداران و مدیران رصد و از نزدیک بررسی میکردم.

استاندار مداخلات انسانی و تجاوز به حریم رودخانه ها و تخریب منابع طبیعی را از عوامل اصلی حرکت سیلابها و آبگرفتگی ها دانست و افزود: با کسانی که بدون توجه به هشدارها به تخریب منابع طبیعی می پردازند برخورد جدی خواهد شد.