مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: معاون پارلمان رئیس جمهور فردار به کهگیلویه و بویراحدم سفر می‌کند. سید محمد تقوی اظهار کرد: حسینعلی امیری امروز (جمعه 17 اسفند ماه 97) وارد استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شود و به مدت دو روز علاوه بر کلنگ زنی چند طرح و بازدید از چند پروژه، دیدارهای نیز […]

معاون رئیس جمهور امروز وارد کهگیلویه و بویراحمد می‌شود
مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: معاون پارلمان رئیس جمهور فردار به کهگیلویه و بویراحدم سفر می‌کند.
سید محمد تقوی اظهار کرد: حسینعلی امیری امروز (جمعه 17 اسفند ماه 97) وارد استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شود و به مدت دو روز علاوه بر کلنگ زنی چند طرح و بازدید از چند پروژه، دیدارهای نیز خواهد داشت.
وی تصریح کرد: معاون امور مجلس ریاست جمهوری در این سفر علاوه بر دیدار با خانواده معظم شهدا و حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، چند پروژه مهم را کلنگ زنی خواهد کرد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کلنگ زنی گلخانه فوق مدرن در روستای نرگاه با مشارکت بخش خصوصی و دولتی به میزان 150 میلیارد ریال و همچنین کلنگ زنی کارخانه بازیافت شهر یاسوج در منطقه دشت روم با اعتبار 400 میلیارد ریال از جمله مهمترین این طرح‌ها است.
تقوی افزود: «امیری» معاون رئیس جمهور به همراه استاندار کهگیلویه و بویراحمد و برخی مسئولان استانی از چند روستای محروم و دور افتاده در استان بازدید خواهد کرد و از نزدیک با مشکلات، مطالبات و نیازمندی‌های این روستاها به نمایندگی از سایر روستاهای استان آشنا خواهد شد.
وی گفت: سفر دو روزه معاون پارلمانی رئیس جمهور به استان در نشستی با حضور استاندار، معاونین وی و برخی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز بررسی و برای ارائه به هیئت دولت جمع بندی خواهد شد.