تمبر اختصاصی “بی بی مریم بختیاری” رونمایی شد
تمبر اختصاصی “بی بی مریم بختیاری” رونمایی شد

به پیشنهاد فریبا رحمان پور مشاور امور زنان و خانواده وزارت میراث فرهنگی کشور که از بانوان فعال قوم لر است از تمبر اختصاصی بی بی مریم بختیاری رونمایی شد. این برنامه با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، برگزار شد. […]

به پیشنهاد فریبا رحمان پور مشاور امور زنان و خانواده وزارت میراث فرهنگی کشور که از بانوان فعال قوم لر است از تمبر اختصاصی بی بی مریم بختیاری رونمایی شد.

این برنامه با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، برگزار شد.

به گزارش فریاد جنوب ، این برنامه در نشست زنان کارآفرین حوزه صنایع دستی که به مناسبت میلاد فرخنده حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت مقام زن در موزه ملی ایران برگزار شد.

تمبر اختصاصی این مراسم مشترکا توسط وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ممهور به مهر پست شد.

در ادامه برخی مسئولان حاضر در این مراسم، بر حاشیه این تمبر مطالبی را به یادگار نگاشتند.

بر پایه این گزارش بی‌بی مریم بختیاری مشهور به سردار مریم بختیاری، نویسنده ایرانی و از زنان فعال در انقلاب مشروطه و مادر علیمردان خان بختیاری بود. بی‌بی‌مریم از پیشگامان مطالبات حقوق زنان و از مدافعان ملی ایران، در خلال جنگ جهانی اول به‌شمار می‌آید