تنش در اردوگاه اصولگرایان بویراحمد بالا گرفت/ واکنش دهرابپور به ثبت‌نام منتظریان/ مردم با کاندیدای ساخته شده همراهی نمی‌کنند
تنش در اردوگاه اصولگرایان بویراحمد بالا گرفت/ واکنش دهرابپور به ثبت‌نام منتظریان/ مردم با کاندیدای ساخته شده همراهی نمی‌کنند

به گزارش فریاد جنوب از یاسوج، در حالی ثبت نام انتخابات مجلس در روز گذشته پایان یافت که شوک بزرگ (اینجا بخوانید ) به اصولگرایان بویراحمد و دنا از روزهای قبل وارد آمده بود و چهره شاخص این جریان از حضور در بویراحمد انصراف داد و به تهران رفت تا از ان حوزه کاندیدا شود. […]

به گزارش فریاد جنوب از یاسوج، در حالی ثبت نام انتخابات مجلس در روز گذشته پایان یافت که شوک بزرگ (اینجا بخوانید ) به اصولگرایان بویراحمد و دنا از روزهای قبل وارد آمده بود و چهره شاخص این جریان از حضور در بویراحمد انصراف داد و به تهران رفت تا از ان حوزه کاندیدا شود.

بر همین اساس تصمیم اصولگرایان، سه گزینه کیان دهرابپور، احسان عسکری و شکرالله امامی برای ثبت نام تا تعیین تکلیف نهایی مشخص شدند.

اما در روز شنبه ۱۶ آذر «نادر منتظریان» معاون اسبق استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل کل سابق اطلاعات استان قزوین که پیشتر نامی از وی در میان گزینه این جریان سیاسی نبود با همراهی برخی از چهره های شناخته شده اصولگرای استان به ستاد انتخابات بویراحمد آمده و نام نویسی کرد.

اکنون خبرهایی از بالا گرفتن تنشها در اردوگاه اصولگرایان به گوش می رسد. در همین زمینه کیان دهرابپور از کاندیداهای اصولگرایان نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

دهرابپور گفت: در رابطه با خبری مبنی بر معرفی گزینه نهایی اصولگرایان، باستحضار می‌رسانم در مجمع سه هزار نفری اصولگرایان که روز جمعه پانزدهم آذر در حسینیه امام علی(ع) برای انتخاب کاندیدای نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا برگزار گردید چهار نفر کاندیدا حضور داشتند، آقایان هدایتخواه، امامی، عسکری و این حقیر. آقای هدایتخواه فرمودند که کاندیدا نمیشوند و بیان کردند که ساز و کار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در انتخاب کاندیدای نهایی به این شکل خواهد بود که این سه نفر و یکی دو نفر دیگر روز شنبه ثبت نام کنند و طی یک ماه بعد از ثبت نام نظر سنجی عمومی صورت گیرد و هر کس بیشترین رای رو داشته باشد میشود کاندیدای نهایی جریان اصولگرای شهرستانهای بویراحمد و دنا ولی متاسفانه دوباره مثل دفعات انحرافی قبلی چند نفر محدود بر خلاف ساز و کار مشخص شده فرد دیگری رو انتخاب کردند که تا روز شنبه از ایشون هیچ اسمی نبود و این همان جریان بیمار نفاق و چند دستگی در جریان اصولگراست که با تمامیت خواهی که در وجودشان هست شکست سنگینی را عاید این جریان خواهند کرد و از همین جا هم اعلام میکنم عموم جریان اصولگرای بویراحمد و دنا با تماسهایی که با من داشته اند اذعان فرموده اند که با این کاندیدای ساخته شده جدید همراهی نخواهند کرد.

به نظر می رسد در نبود ستار هدایتخواه جریان سیاسی اصولگرا نتواند همه حامیان و هواداران خود را برای حمایت از یک کاندیدا متقاعد کنند.