مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نخستین رویداد استارت‌آپ حوزه‌sme ها و ایده‌های مرتبط با صنایع کوچک و متوسط در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد. سیدهاشم موسوی گفت: برگزاری اولین رویداد استارت‌آپ حوزه‌sme با محوریت کسب‌وکارهای نو در فضای مجازی، تأمین مالی صنایع کوچک و متوسط، بازاریابی تولیدات استانی صنایع کوچک […]

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نخستین رویداد استارت‌آپ حوزه‌sme ها و ایده‌های مرتبط با صنایع کوچک و متوسط در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
سیدهاشم موسوی گفت: برگزاری اولین رویداد استارت‌آپ حوزه‌sme با محوریت کسب‌وکارهای نو در فضای مجازی، تأمین مالی صنایع کوچک و متوسط، بازاریابی تولیدات استانی صنایع کوچک و متوسط و … با همکاری پارک علم و فناوری استان کلید خورد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این رویداد، افراد ایده‌های خود را ارائه کرده و سپس ایده‌های برتر انتخاب و گروه‌ها تشکیل و روی عملی کردن این ایده‌ها کار می‌کنند و درنهایت، با توجه به پتانسیلی که ایده‌ها برای کسب بازار دارند، روی ایده‌های خلاقانه سرمایه‌گذاری می‌شود.
وی افزود: در این رویداد، گروه‌های دانشجویی، نخبگان، صاحبان ایده و دانش، اساتید دانشگاهی و همچنین سرمایه‌گذاران حوزه صنعت حضور خواهند داشت.
موسوی گفت: اولین استارت‌آپ حوزه صنایع کوچک و متوسط با محوریت شرکت شهرک‌های صنعتی و همکاری پارک علم و فناوری در تاریخ 19 اسفند سال جاری، در سالن شهید چمران، دانشکده علوم پایه، دانشگاه یاسوج از ساعت 11 لغایت 15 برگزار می‌شود.
وی در ادامه افزود: برای ایده اول تا سوم برگزیده این رویداد، جایزه نقدی در نظر گرفته‌شده است و ایده‌های نخبگان، مبتکران و ایده پردازان در این برنامه در محک سنجش و ارزیابی قرارگرفته و حمایت می‌شوند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: پیش‌ازاین کارگاه آموزشی فرآیند شروع و رشد کسب‌وکارهای استارت‌آپ باهدف آشنایی تشریح مباحث حوزه استارت‌آپ‌ها، مدل‌های کسب‌وکار و کسب‌وکارهای نو در فضای مجازی با محوریت شرکت شهرک‌های صنعتی و همکاری پارک علم و فناوری استان در محل دانشگاه آزاد واحد یاسوج برگزار شد.
گفتنی است علاقه‌مندان به حضور در این رویداد می‌توانند با مراجعه به سایت www.kbstp.ir نسبت به ارائه ثبت ایده خود اقدام نمایند.