حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری در آیین افتتاح  کارگاه آموزشی طرح تاب آوری اجتماعی جوامع محلی/رونمایی از سند ارتقاع وضعیت زنان و خانواد در آینده ای نزدیک
حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری در آیین افتتاح  کارگاه آموزشی طرح تاب آوری اجتماعی جوامع محلی/رونمایی از سند ارتقاع وضعیت زنان و خانواد در آینده ای نزدیک

فریاد جنوب؛کارگاه آموزشی طرح تاب آوری اجتماعی جوامع محلی به همت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد و همکاری سازمان بهزیستی استان با حضور ”اطهره نژادی”معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری رسما شروع به کار کرد. به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب اطهره نژادی در مراسم افتتاح […]

فریاد جنوب؛کارگاه آموزشی طرح تاب آوری اجتماعی جوامع محلی به همت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد و همکاری سازمان بهزیستی استان با حضور ”اطهره نژادی”معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری رسما شروع به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب اطهره نژادی در مراسم افتتاح طرح توان‌افزایی و ارتقای تاب‌آوری اجتماعی در جوامع محلی در یاسوج با اشاره به شاخص‌های عدالت جنسیتی، افزود: علت وجود مجموعه‌ای به نام واحد بانوان و خانواده در نهاد ریاست جمهوری اینست که در بهره‌مندی از مواهب توسعه، تفاوت‌هایی را بین زنان و مردان در جامعه می بینیم .

وی با بیان اینکه طرح تاب‌آوری اجتماعی برای چهارمین سال است که اجرا می‌شود، اظهارکرد: یکی از اهداف ما از اجرای این طرح این است که خبرهایی که از استان‌های مختلف کشور راجع به آسیب‌های اجتماعی به گوش می‌رسد را با کمک سمن‌ها صحت‌سنجی کنیم .

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: اطلس زنان و خانواده وضعیت استان شما را نسبت به کشور نشان می‌دهد و باید بین همه مدیران تکثیر شود تا هر مدیری از مشکلاتی که در حوزه ذی‌ربطش وجود دارد اطلاع پیدا کند.

نژادی با بیان اینکه سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده به زودی با حضور معاون امور بانوان و خانواده ریاست‌جمهوری رونمایی می‌شود، تصریح کرد: بر این اساس، مشکلات با کمک بخش غیردولتی و دانشگاهیان احصا شده و اولویت‌های اصلی برای بهبود وضعیت خانواده‌ها در این سند کاملا مشخص است.

هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی کاهش آسیب های اجتماعی با تکیه بر جوامع محلی و امکان اجرای واقعی و میدانی طرح کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی می باشد که با همکاری مؤسسات مردم نهاد فعال در این حوزه به زودی در سطح استان اجرایی خواهد شد.

اولین جلسه این کارگاه امروز با حضور فعالان اجتماعی استان برگزار شد و تا روز چهارشنبه ادامه دارد.