حق بیمه برای هر فرد طی یک سال ۵۰۰هزار تومان است
حق بیمه برای هر فرد طی یک سال ۵۰۰هزار تومان است

مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ماهانه حدود ۱۴ میلیارد تومان از سوی دولت به موسسات طرف قرار داد پرداخت می کنیم. پایگاه تحلیلی خبری فریاد جنوبfaryadejonoob.ir “غلامرضا کاظمی”  روز یکشنبه، ۱۳ بهمن ماه به همراه معاونان و پرسنل بیمه سلامت استان در دیدار با نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: […]

مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ماهانه حدود ۱۴ میلیارد تومان از سوی دولت به موسسات طرف قرار داد پرداخت می کنیم.

پایگاه تحلیلی خبری فریاد جنوبfaryadejonoob.ir

“غلامرضا کاظمی”  روز یکشنبه، ۱۳ بهمن ماه به همراه معاونان و پرسنل بیمه سلامت استان در دیدار با نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: حق بیمه برای هر فرد طی یک سال ۵۰۰هزار تومان است.

وی با بیان اینکه ۵۲۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت استان هستند، اظهارکرد: بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلون تومان ماهانه حق بیمه از بیمه شدگان دریافت می شود اما ماهانه حدود ۱۴ میلیارد تومان از سوی دولت به موسسات طرف قرار داد پرداخت می کنیم.

مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بیمه سلامت استان از لحاظ پرداخت به موسسات طرف قرار داد به روز هستیم.

کاظمی بیان کرد: روستائیان می توانند از طریق پزشک خانواده و نظام ارجاع مراجعه کنند و درحال حاضر در ۶۳ مرکز بهداشتی و درمانی استان پزشک خانواده حضور دارند که در صورت نیاز بیمار به پزشک متخصص ارجاع داده می شود.

همچنین حجت الاسلام سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار گفت: نظام اسلامی متکی به مردم است و اگر مردم دچار رنج و فشار شوند طبیعتا نظام دچار فشار می شود.

وی با اشاره به گلایه مردم روستایی از ارائه خدمات درمانی و پوشش بیمه ای عنوان کرد: نحوه ارائه خدمات درمانی روستائیان تحت پوشش بیمه سلامت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی شود.

یراساس همین گزارش، حسینی  از زحمات و خدمات بیمه سلامت در سطح استان تشکر می کنم.