نشسست صمیمی پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب با حضور ستار هدایت خواه نماینده سابق شهرستان‌های بویراحمد و دنا و تعدادی از جوانان و چهره‌های سیاسی اصولگرا در حسینیه امام علی (ع) در یاسوج برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب ؛ این برنامه که امروز (دوشنبه ۱۳ خرداد ماه ۹۸) بعد از نماز ظهر و […]


نشسست صمیمی پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب با حضور ستار هدایت خواه نماینده سابق شهرستان‌های بویراحمد و دنا و تعدادی از جوانان و چهره‌های سیاسی اصولگرا در حسینیه امام علی (ع) در یاسوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب ؛ این برنامه که امروز (دوشنبه ۱۳ خرداد ماه ۹۸) بعد از نماز ظهر و عصر در حسینیه امام علی (ع) یاسوج با حضور جمع زیادی از نیروهای جوان و اصولگرا برگزار شد، در ابتدا ستار هدایتخواه نماینده سابق مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا به روال روزهای گذشته ماه رمضان به بیان سخنانی در باب برکات این ماه و معنویت آن پرداخت.
در ادامه مداح اهل بیت (علیهم السلام) در باره رحلت حضرت امام (ه) مرثیه خوانی و حاضرین عزاداری کردند.
بر اساس همین گزارش در ادامه چند تن از شرکت کنندگان به نمایندگی از روحانیون، زنان و جوانان به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند که مهمترین مطالب مطرح شده در این مراسم به شرح زیر است؛
– عمل به بیانیه گام دوم انقلاب ایجاب می‌کند که در انتخاب نامزدهای انتخاباتی جریان اصولگرا و انقلابی این مساله رعایت شود.
– با توجه به شاخصه‌های مطرح در رابطه با نامزد اصلح، بهترین فرد برای کاندیداتوری آقای هدایتخواه می‌باشد.
– سازوکار فعلی انتخاب نماینده جریان اصولگرایی مطلوب نبوده و دارای اشکال است .
پس از این صحبت‌ها، ستار هدایتخواه در جایگاه قرار گرفت و قصد پاسخ به سؤالات را داشت که ۵ نفر از شرکت کنندگان در وسط جلسه شروع به همهمه کردند و بیان می‌کردند که قصد صحبت دارند.
ستارهدایتخواه نماینده  سابق مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا از آنها خواست که نظم جلسه را رعایت کنند و با مجری برنامه هماهنگ نمایند. اما کماکان این افراد بر سخنرانی اصرار می‌کردند که کمی نظم جلسه به هم ریخت و با مداخله چند نفر از برگزارکنندکان جلسه مجبور به رعایت نظم شدند.
در ابتدا هدایتخواه چهره شاخص اصولگرایی از نوع برنامه ریزی مجریان برنامه انتقاد و به این نکته اشاره کرد که به بنده گفتند که تعدادی از جوانان اصولگرا و انقلابی سوالاتی از شما دارند، اما به نظر می‌رسد که در بین جمعیت تعدادی باشند که قصد دارند این جلسه را تحت شعاع قرار دهند. لذا شرکت کنندگان هوشیار باشند و در دام این مسائل نیفتند. سپس هدایت‌خواه به صورت مبسوط و مفصل به بیان سخنان خود پرداخته و ابعاد مختلف بیانیه گام دوم را تبیین کرد و در انتهای جلسه به سؤالات شرکت کنندگان پاسخ داد و در پاسخ به این سخن سخنران که از هدایت‌خواه برای حضور در انتخابات دعوت کردند، اینگونه بیان کرد؛ جوانگرایی مطرح شده در بیانیه گام دوم ایجاب می‌کند که امثال «هدایتخواه» میدان را به جوانترها بدهند، لذا شعار جوانگرایی با دعوت از من در صحنه انتخابات همخوانی ندارد. مضاف بر اینکه به چند دلیل هم بنده هیچ تمایلی به شرکت در صحنه انتخابات ندارم.
هدایت‌خواه در ادامه گفت: مطلب دیگر آنکه، سازو کار انتخاب کاندیدا نه توسط من بلکه به صورت کشوری و از مرکز و در یک فرآیند هماهنگ و با شرکت چهره‌های شاخص اصولگرایی انجام پذیرفته است.
سپس وی به سیر مراحل انتخاب نامزد مورد نظر در شورای اصولگرایان اشاره کرد و اینکه یکی از نامزدهای مطرح (روشنفکر) حاضر به پذیرش شروط شورا نشد و چند نفر دیگر هم عدم تمایل به کاندیداتوری خود را اعلام نمودند و لزوماً شورا می‌بایست گزینه‌های دیگر را بررسی نماید و در چند روز دیگرهم، نامزد نهایی اعلام خواهد شد.
در پایان نیز به این نکته اشاره شد که، انقلابی گری ایجاب می‌کند که ما در بند و تعلق افراد نباشیم و منافع جریان انقلابی و نظام را بر منافع قومی و شخصی خود ترجیح دهیم.
بعد از آنکه سخنان ستار هدایت خواه تمام شد و مجری قصد اتمام جلسه را داشت، همان چند نفر ابتدای جلسه که اصرار بر سخنرانی داشتند، بازهم اصرار به سخنرانی داشتند که به ناچار، ستار هدایتخواه به مجری گفت که در صورت امکان اجازه دهد تا یک نفر از اینها صحبت کند. اما متاسفانه بعد از صحبت اولین فرد، فرد دیگری شروع به صحبت کرد و با لحن تندی  عباراتی را بکار برد و با تذکر مجری و عوامل برنامه هم حاضر به واگذاری میکروفون و نشستن نبود. عوامل برنامه به این چند نفر تذکر دادند که این جلسه، نشست صمیمی تعدادی از جوانان در رابطه با گام دوم انقلاب و ضرورت دعوت از ستار هدایتخواه به عنوان تحقق دهنده این پیام رهبری است و نه مناظره انتخاباتی بر سر انتخاب نامزد، اما این افراد توجهی نکردند و به سخنان خود پشت تریبون ادامه دادند تا اینکه فرد صحبت کننده به این جمله رسید که «نظر قاطبه اصولگرایان با آقای روشنفکر است و به نوعی از حاضرین تقاضا کرد تا اعلام موضع کنند»، که در این میان اکثریت مطلق جلسه مخالفت خود را با بیان این نوع سخنان اعلام کرده و تعدادی از شرکت کنندگان و عوامل برنامه نیز بالاخره ناچار شدند تا بااستفاده از زور میکروفون را از ایشان بگیرند و جلسه را خاتمه دهند.
به هر روی این نوع رفتارهای بی نظمی و حضور در جلسات و عدم رعایت حرمت مسجد، می‌تواند یک هشدار برای دیگر نامزدهای انتخاباتی باشد که امکان دارد، دود طراحی اینگونه اقدامات در چشم آنان نیز برود. ضمناً تصور عمومی را نیز نسبت به برخی از نامزدها تیره نماید.