خبر خوش برای بلاد شاپور/ بادرایت رئیس کمیسیون برنامه وبودجه۱۵ میلیارد تومان به بافت تاریخی دهدشت اختصاص یافت
خبر خوش برای بلاد شاپور/ بادرایت رئیس کمیسیون برنامه وبودجه۱۵ میلیارد تومان به بافت تاریخی دهدشت اختصاص یافت

  نماینده مردم شهرستان‌ کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۱۵ میلیارد تومان به بافت تاریخی دهدشت با همکاری نماینده گچساران و باشت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ؛عدل هاشمی‌پور ظهر امروز در بازدید از شهر قدیم دهدشت با اشاره به ریزش بخشی از این بافت تاریخی در چند روز گذشته، […]

 

نماینده مردم شهرستان‌ کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۱۵ میلیارد تومان به بافت تاریخی دهدشت با همکاری نماینده گچساران و باشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ؛عدل هاشمی‌پور ظهر امروز در بازدید از شهر قدیم دهدشت با اشاره به ریزش بخشی از این بافت تاریخی در چند روز گذشته، اظهار داشت: بلافاصله پس از دریافت این خبر با رایزنی با معاونت رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور موضوع را مطرح و درخواست همکاری و مساعدت کردیم.
وی افزود: ارزیابی، مطالعات دقیق و کارشناسی شده جهت مرمت و بازسازی این آثار به جای مانده از دوران صفوی، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است که فقط با انتخاب مشاور و تأمین اعتبار لازم ممکن می‌شود.
نماینده مردم شهرستان کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: بافت تاریخی دهدشت با همکاری رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از ردیف اعتباری برخوردار شده و 15 میلیارد تومان اعتبار به این بافت اختصاص یافت.