خطاب به نماینده کهگیلویه بزرگ؛استدعا دارم مین تخریبی بافت بلاد شاپور نباشید
خطاب به نماینده کهگیلویه بزرگ؛استدعا دارم مین تخریبی بافت بلاد شاپور نباشید

پایگاه تحلیلی خبری فریاد جنوب  faryadejonoob.ir نماینده محترم حوزه شهرستان های چهارگانه کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی ، جناب عدل هاشمی : واژه ادب تنها در فرهنگ نامه های دهخدا ومعین نیست ، بلکه باید محتوای آن را با جست وجو یافت ، زیرا رفتارهای نامناسب ونهیب های احساسی ، واکنش های پرخاشگرانه سیاست […]

پایگاه تحلیلی خبری فریاد جنوب  faryadejonoob.ir
نماینده محترم حوزه شهرستان های چهارگانه کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی ، جناب عدل هاشمی :

واژه ادب تنها در فرهنگ نامه های دهخدا ومعین نیست ، بلکه باید محتوای آن را با جست وجو یافت ، زیرا رفتارهای نامناسب ونهیب های احساسی ، واکنش های پرخاشگرانه سیاست را به سمت تضاد تعاملی و زهوقی می کشاند ، این که شما به دکتر تاجگردون می گویید تو بیجا کردی در حوزه من دخالت می کنی ، جنبه ای از گستاخی غیر کاربردی به سرمایه استانی و ملی است ، که تلاش ها و خدمات بسیار خوبی برای استان انجام داده ، علی رغم این که شاید در مواردی هم نقاد ایشان باشم ، ولی همیشه ادب مرد به زدولت اوست.

 

۱- درآئین تجلیل از خبرنگاران بعنوان دیده بان های توسعه در راستای رسالت سیمرغی شان ، چه نبضی را به ذهنشان تلمبه کردید ، که پژواک نداییِ سالیان مظلومیتشان را از یاد بردند؟

۲-میخ ، چوب یا چکش کدام نردبان توسعه هستید ؟ چرا در تریبون ها می گویید ، همه برای توسعه کمک کنند اما برای شاخص های فرهنگی اولویت قائل نیستید؟

۳-تلاش برای احیا ، مرمت و ثبت بافت تاریخی بلاد شاپور ، در فهرست جهانی یونسکو محل اشکال هست ، یا تلاش برای عدم برگزاری یک پویش مردمی ؟ چرا دراندیشه شما ، اگر برنامه ای پله و کلاهی از نمد برای شما متصور نشود ، به کل مردود و احتمالاً نردبان دیگران می شود ؟ رد وپاهایی از شما ، در کنسل کردن برنامه هایی که بهره برداری سیاسی برای شما ندارند دیده می شود ، استدعا دارم مین تخریبی بافت بلاد شاپور نباشید ، به خاطر بسپارید که سیاست عبای همیشگی ملانصرالدین نیست.

 

۴-آیا محورهای همایش ، چهاردهمین نشست هم اندیشی فرهیختگان و حضور شخصیت های مطرح استانی و ملی ، و برای اولین بار رونمایی از تمبر نخستین همایش ملی بلاد شاپور توسط انجمن فرهیختگان با تلاش های مهندس سید فرزاد نجات نیا بود یا شخص شما ؟

۵- نگاه نخبه پرورانه مهندس نجات نیا از یک نوجوان و جوان ، یا بعبارتی سلبریتی محلی برای یک پویش مردمی هویت بخش پسندیده تر بود ، یا نگاه آویزان شما و نوچه پروری با گرفتن یک عکس با سلبریتی محلی و دادن مقداری پول به او 

۶-شما در طی جلسه ای ادعا می کنید ، من منتقد را مثل فرزند خودتان دوست دارید و در جایی دیگر من و دوستان مطالبه گرم را ، به شب نامه نویسان خائن نسبت می دهید ، اگر تنها فعلیت یکی از وعده های شما در طی چهارسال نمایندگی تان در هریک از شهرستان های چهارگانه حوزه کهگیلویه بزرگ را شاهد باشیم ، به شخصه از بلندای دنا و دماوند برایتان دعا شریت خواهم کرد.

در پایان برایم جالب هست ، در جایی می گویید اگر برای خدمت به مردم نبود ، با همان حقوق بازنشستگی به زندگی ادامه می دهید ، و در جایی دیگر می گویید می توانستم در اروپا ساکن باشم ، به تضادهایتان کمی فکر کنید ، تا به استواری سوق داده شوید/فانوس زاگرس