درنشست فرمانده سپاه فتح استان با استاندار مطرح شد : آمادگی سپاه قتح برای همکاری با مردم و دستگاههای اجرایی
درنشست فرمانده سپاه فتح استان با استاندار مطرح شد : آمادگی سپاه قتح برای همکاری با مردم و دستگاههای اجرایی

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: سپاه فتح برای رفع مشکلات مردم و کمک به توسعه استان آمادگی کامل برای همکاری با مدیران دستگاه‌های اجرایی را دارد. به گزارش فریاد جنوب ، سردار حمید خرمدل در نشست با استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: سپاه بخصوص حوزه سازندگی برای هرگونه کمک و همکاری با دستگاه‌های […]

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: سپاه فتح برای رفع مشکلات مردم و کمک به توسعه استان آمادگی کامل برای همکاری با مدیران دستگاه‌های اجرایی را دارد.

وی با تاکید بر اینکه سپاه در حوزه بسیج سازندگی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی متعددی را انجام داده و یا در دست اجرا دارد، افزود: آبرسانی به چند روستای باشت و طرح‌هایی در حوزه راه و اشتغال زایی و مشارکت در تکمیل چند مصلی از جمله برنامه‌های در دست اجرای بسیج سازندگی سپاه است.

خرمدل بیان کرد: هم اکنون تعداد زیادی طرح در بخش‌های مختلف در دست اجرا داریم و همچنین در حوزه ماموریت‌های سپاه، توانمند سازی و خدمات دهی به پنج دهستان استان را بر عهده گرفته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با اشاره به اینکه اعتقاد و باور قلبی من این بوده که سپاه و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی به کشور و انقلاب عزت و اقتدار بخشیدند، ادامه داد: سپاه از نیروهای ایثارگر، فداکار و تلاشگر که در عرصه‌های مختلف خوش درخشیدند و از گردنه‌های سخت توانستند به نحوه مطلوبی ماموریت‌های محوله را به منصه ظهور رسانند.

حسین کلانتری با بیان اینکه، تلاش می‌کنیم تا شرایط کاری با سپاه بیشتر شود، تصریح کرد: ملت ما ملت ولایتمداری بوده و امام راحل به ما عزت داد و خداوند به جهان اسلام لطف کرد که ملت ایران با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری پرچمدار اسلام هستند.

وی با بیان اینکه اولویت رفع مشکلات و نیازهای مردم و ایجاد فضای کار و تلاش است، خاطرنشان کرد: همه تلاش می‌کنیم تا اراده و امید در دل مردم زنده بماند چرا که دشمن از هر ابزاری برای تغییر باور مردم تلاش می‌کند.

کلانتری تصریح کرد: همه براین باوریم و تلاش می‌کنیم این وحدت و انسجام همچنان حفظ بماند و با هم و در کنار هم در خدمت به مردم و صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، نظام و خون شهدا و مایوس کردن دشمنان گام های موثرتری برداشته شود.