در بازدید معاون علمی رئیس جمهور از مرکز رشد سلامت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد     ستاری: بچه‌های با انگیزه و فعال در پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد فعال هستند / عبور از تحریم‌ها با شرکت‌های دانش بنیان 
در بازدید معاون علمی رئیس جمهور از مرکز رشد سلامت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد     ستاری: بچه‌های با انگیزه و فعال در پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد فعال هستند / عبور از تحریم‌ها با شرکت‌های دانش بنیان 

  معاون رئیس جمهور با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان با قدرت بیشتری همچون گذشته در حال رشد و ترقی هستند، گفت: با تحریم دارو و سایر تجهیزات پزشکی روبرو هستیم که برنامه گسترده‌ای برای عبور از این تحریم‌ها داریم و سال گذشته بخش عمده‌ای از محصولات دارویی و پزشکی تولید شده توسط شرکت‌های دانش […]

 

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان با قدرت بیشتری همچون گذشته در حال رشد و ترقی هستند، گفت: با تحریم دارو و سایر تجهیزات پزشکی روبرو هستیم که برنامه گسترده‌ای برای عبور از این تحریم‌ها داریم و سال گذشته بخش عمده‌ای از محصولات دارویی و پزشکی تولید شده توسط شرکت‌های دانش بنیان به بازار آمد.

به گزارش فریاد جنوب ،سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از مرکز رشد سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد.

صبح امروز ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با همراهی علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مرکز رشد سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان بازدید به عمل آورد.

ستاری در حاشیه این بازدید، با بیان اینکه حدود ۴۱ پارک علم و فناو ی دولتی در کشور است، اظهار کرد: پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد آخرین پارکی بود که ثبت شد و 4 هزار و 300 شرکت دانش بنیان داریم و انتظار هم داریم با فروش محصولات و تولیدات این شرکت‌ها به در آمد قابل توجهی برسیم. همچنین که این شرکت‌ها تا پایان سال ۹۷ حدود ۹۰ هزار میلیارد تومان فروش داشتند.

وی افزود: به هرحال یک حرکت جدی است که در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد و از لحاظ دانشی دنبال آن هستیم و بخصوص در دانشگاه‌ها کارهای در زمینه شرکت‌های دانش بنیان انجام می‌دهدن و دانشگاه‌ها سعی می‌کنند که راه مشخصی داشته باشند تا بتوانند شرکت‌های خود را ثبت و کارآفرینی کنند

معاون رئیس جمهور ادامه داد: بر اساس زیست بومی که مختص استان کهگیلویه و بویراحمد است، شاهد گیاهان دارویی و کشاورزی خوبی هستیم و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد نیز منحصراً به فرد است. حتی می‌توانیم کارخانه‌جات خوبی در حوزه گیاهان دارویی با مشارکت بخش خصوصی ایجاد کنیم.

ستاری بیان کرد: بازدیدی که از پارک علم و فناوری این استان داشتم بچه‌های فعال، زنده و باانگیزه و با اعتماد به نفس بسیار بالا در استان کار می‌کنند.

وی افزود: برنامه‌های حیلی مفصلی تعریف کردیم به خصوص امسال که سال رونق تولید هست، برنامه‌های گستره‌ای داریم. بخش عمده‌ای از برنامه‌های ما مقابله با تحریم‌ها است که حل و فصل تحریم از طریق شرکت‌های دانش بنیان قطعاً امکان پذیر می‌باشد.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان با قدرت بیشتری همچون گذشته در حال رشد