در عید قربان اصولگرایان اسماعیل خود را ذبح کردند/ اسماعیل ولایت: تا پای جان از تاجگردون حمایت خواهم کرد
در عید قربان اصولگرایان اسماعیل خود را ذبح کردند/ اسماعیل ولایت: تا پای جان از تاجگردون حمایت خواهم کرد

‍ اصولگرایان دقیقا در روز عید قربان اسماعیل خویش را قربانی زیاده خواهی و خود خواهی خویش نمودند . من اسماعیل ولایت  فرزندی از دیار مردان باغیرت بویراحمد گرمسیر با دلی به پهنای دشت بزرگ لیشتر قریب به ۲۸ سال بعنوان یکی از فعالان سیاسی  جریان اصوالگرایی گچساران و باشت بدون دریافت حتی یک ریال […]

اصولگرایان دقیقا در روز عید قربان اسماعیل خویش را قربانی زیاده خواهی و خود خواهی خویش نمودند .

من اسماعیل ولایت  فرزندی از دیار مردان باغیرت بویراحمد گرمسیر با دلی به پهنای دشت بزرگ لیشتر قریب به ۲۸ سال بعنوان یکی از فعالان سیاسی  جریان اصوالگرایی گچساران و باشت بدون دریافت حتی یک ریال مزد و مواجب و سهم خواهی و با نیت کاملا پاک و معتقد به جریان با شرایط فردی بیکار و زن و دو بچه و مستاجر خدمت صادقانه نموده ام . همه فعالان سیاسی این شهر و دیار میدانند که چه تاوانهایی بالای این جریان داده ام و مورد چه بی مهری هایی که قرار نگرفته ام .
جنابان و عالیجنابانی که خود را عقل کل اصوالگرایی گچساران و باشت میدانید و ادعایتان گوش عالم و آدم را کر کرده است یا در خواب هستید و یا بیدارید ولی خود را بخواب زده اید ؛اگر خوابید پس همان بهتر که در این خواب بمانید ولی اگر خود را بخواب زده اید بدانید که دگر قابل بیدار شدن نیستید .
جوانان تصمیم گیرنده اند و تصمیمات شما در پس توهای خانه ها قدیمی دیگر رنگ و بویی ندا شته .امروز مردم به عملگرا رای میدهند نه به شعار گرا ،دیگر حنایتان رنگی ندارد و مردم فریب نقدها و انتقادهای بی مورد شما را نمی خورند.
وقتی جماعتی  در روز عید قربان  جایی جمع می گردید که به اصطلاح خودتان از بین کاندیداهای احتمالی مجلس یک نفر را معرفی کنید و به دلیل زیاده خواهی و حب دنیا و منیت شهامت پذیرش هم طیف خود را ندارید آنهم در روزی که عید قربان بوده یعنی ذبح منیت و غرور ؛ چگونه مردم شماها را باور کنند ؟؟ چگونه مردم به شما رای دهند ؟؟؟ چگونه مردم سرنوشت خویش را برای چهار سال به دست شما بسپارند؟  شماهایی که صبح تا شب نیت شومتان رد صلاحیت دکتر تاجگردون میباشد تا بتوانید بعداز رد صلاحیت ایشان بصورت ناجوانمردانه وارد مجلس شوید آیا اگر بازیگر قابلی هستید و واقعا عرضه عرض اندام دارید چرا با حضور تاجگردون در فضایی کاملا رقابتی عرض اندام نمی کنید؟؟؟ ترس و حراس از نام تاجگردون باعث شده که از پشت خنجر بزنید ؟؟؟ این راه و رسم شماست ؟ حاشا و کلا که اگر میدانستم اینگونه نیتی در سر دارید قدمی و قلمی برایتان میزدم ؛ من همینجا اعلام میکنم اسماعیل ولایت اصوالگرایی است واقعی و پیرو خط رهبری و تا زنده ام هم اصوالگرا خواهم ماند ؛امروز در گروه حامیان ولایت جناب اکبر علیزاده در حضور دیدگان همه اعضای آن گروه تهدید به شکایت به جرم ((نشر اکاذیب )) ویکی دیگر از لیدرها به  بنده انگ (( معامله گر))  زده اند و مرا از این گروه حذف کرده اند ؛ و یکی دیگر از لیدرهای بنام این جریان طی تماس تلفنی با لحنی تند به بنده گفته که (( خدا ازت نگذرد که زحمات سه ساله ما را جهت رسیدن به هدف  بر باد داده ای )) . اولا که من معامله گر نبوده و نیستم و اگر بودم این حال و روز و زندگی ام نبود . دوما کجای نشر اخبارم  کذب بوده که قصد شکایت دارید ؟ و این را هم آویزه گوشتان کنید حقیر هیچ ضعفی نداشته و ندارم و فقط رسالت رسانه ایم را انجام داده ام . سوما از همینجا اعلام میکنم با افتخار هم اعلام میکنم بنده با تمام توان و قلمم در خدمت نماینده فهیم و کاردان و رئیس کمیسیون برنامه وبودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی جناب دکتر تاجگردون خواهم بود و در این انتخابات تا پای جانم از ایشان حمایت قاطع خواهم نمود تا کور شود هرآنکه نتوان دید .
در پایان روی سخنم با مردم فهیم شهرم بلاخص جوانان میباشد عزیزان قدر جوانیتان را بدانید که حاصل جوانی من حمایت از افرادی بوده که بعداز ۲۸ سال خدمت صادقانه انگ معامله گری را چسبانده اند . فریب شعارها  را نخورید  هیچ نانی از تنور  این جماعت گرم نمیشود برایتان ..