دستگیری سارقان تجهیزات مخابراتی در یاسوج
دستگیری سارقان تجهیزات مخابراتی در یاسوج

جانشین فرماندهی انتظامی استان از دستگیری دو سارق حرفه ای حوضچه های مخابراتی با اعتراف به 53 فقره سرقت در شهر یاسوج خبر داد.   به گزارش فریاد جنوب  ، سرهنگ “کیقباد مصطفایی” با اعلام این خبر اظهار داشت: درپی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت حوضچه های مخابراتی در شهرستان بویراحمد موضوع […]

جانشین فرماندهی انتظامی استان از دستگیری دو سارق حرفه ای حوضچه های مخابراتی با اعتراف به 53 فقره سرقت در شهر یاسوج خبر داد.

 

به گزارش فریاد جنوب  ، سرهنگ “کیقباد مصطفایی” با اعلام این خبر اظهار داشت: درپی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت حوضچه های مخابراتی در شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با انجام اقدامات فنی و گشت زنی های محسوس و نامحسوس و هدفمند، 2 سارق حرفه ای را حین سرقت حوضچه های مخابراتی شناسایی و به راننده خودروی وانت بار حامل این سارقان دستور توقف دادند.

مصطفایی تصریح کرد: راننده با بی توجهی به دستورات مأموران از محل متواری که پس از طی مسافتی و پس از شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک ها خودرو متوقف و راننده و سرنشین خودرو را دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان بیان داشت:متهمان در تحقیقات فنی و تخصصی به53 فقره سرقت اعتراف و از آنان مقادیری اموال مسرقه از جمله 200 کیلو سیم و کابل برق، 8 عدد باطری خودرو، 10عدد قالب فلزی ساختمان،72  عدد شمع فلزی 3 عدد کنتور و 50 عدد  شیر آلات ، 1 عدد درب فلزی، 4 عدد پل فلزی،  10عدد تیر فلزی برق، 100 عدد خاموت و 1 عدد تابلوی فلزی کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به این که کارشناسان ارزش اموال مسرقه را بیش از 500 میلیون ریال اعلام کردند بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند