دیدارجمعی ازفرهنگیان شهرستان های بویراحمدودنا باغلام محمدزارعی
دیدارجمعی ازفرهنگیان شهرستان های بویراحمدودنا باغلام محمدزارعی

نشست جمعی از فرهنگیان شهرستان‌های بویراحمد و دنا با حضور غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا برگزارشد. به گزارش فریادجنوب از یاسوج، عصر امروز (یکشنبه 13 بهمن ماه 98) نشست جمعی از فرهنگیان شهرستان‌های بویراحمد و دنا با حضور غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در یاسوج برگزار شد. زارعی در این نشست […]

نشست جمعی از فرهنگیان شهرستان‌های بویراحمد و دنا با حضور غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا برگزارشد.
به گزارش فریادجنوب از یاسوج، عصر امروز (یکشنبه 13 بهمن ماه 98) نشست جمعی از فرهنگیان شهرستان‌های بویراحمد و دنا با حضور غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در یاسوج برگزار شد.
زارعی در این نشست یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت و همچنین یادی از سردار سلیمانی کرد و گفت: شهادت این سردار دل به انقلاب اسلامی جان دو باره بخشید.
وی در ادامه به دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گریزی زد و گفت: ثمره رشادت‌ها و ایثارگری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و فرزندان برومند این سرزمین، خدمات گسترده این نظام در زمینه‌های مختلف به مردم است.
وی گفت: در آستانه برگزاری یک انتخابات حساس در کشور و شهرستان‌های بویراحمد و دنا هستیم و برکت این نظام شعور سیاسی مردم بیش از گذشته بالا رفته است و یقیناً مردم در این برهه تاریخی و حساس بیشتر از هر زمان دیگر راه درست را می‌روند.
وی با بیان اینکه در 16 سال گذشته همواره پای به پای مردم در این صحنه حضور پیدا کردم، افزود: در این 16 سال من هم جزء از این مردم بودم و همراه آنها بودم، آن‌ها ایستادگی کردند، من هم ایستادم، شما [مردم عزیز] در این صحنه حضور پیدا کردید، من هم حضور پیدا کردم، شما مردم خواستید که من حضور پیدا کنم، الان هم حضور پیدا کردیم. و من شأنی جز نوکری مردم برای خودم نداشتم این را از بنیانگذار جمهری اسلامی آموختیم. همانطور که در هنگام جنگ تحمیلی تمام زندگی‌ام را گذاشتم، بعد از جنگ باز هم در میادین مختلف هیچ هدفی جزء خدمت به مردم نداشتم.
نماینده بویراحمد و دنا به شرایط سخت اقتصادی کشور و تحریم‌ها گریزی زد و گفت: عزیزان بدانید و خوب هم بدانید که ما در یک دوران سخت جنگ اقتصادی هستیم. از طرفی مطالبات مردم زیاد و البته به حق، منابع محدود و چه شب‌هایی نخوابیدیم و چه روزهایی که کنار مردم بودیم و با آنها حرف زدیم و گفت و گو کردیم، و این 8 سال نمایندگی من دارای یک کارنامه مشخص است و نمی‌خواهم در باره آن فعلاً صحبتی کنم.
وی افزود: اگر امروز با انرژی مضاعف کنار شما مردم قرار گرفته‌ام و احساس خستگی ندارم به این دلیل است که محبت و صمیمت مردم را می‌بینم.
غلام محمد زارعی در ادامه با بیان اینکه جامعه فرهنگی منهای قومیت، حزب و گروه‌های سیاسی تعریف می‌شوند، اظهار کرد: همه مردم ما زیر یک پرچم هستند و هیچ وقت در این دوره‌ها محدودیتی ایجاد نکردیم و به قومیت‌ها دامن نزدیم و همیشه هم با مردم شفاف صحبت کردیم و هیچ وقت در پستوها هم با مردم حرف نزدیم و نمی‌زنیم.
وی افزود: اگر الان کارهایی در سطح شهرستان‌های انجام گرفته است، تبلور حضور مردم است، متعلق به همه کسانی است که رأی داده‌اند و می‌دهند. چه آن عزیزان که به من رأی دادند و چه به آن بزرگوارنی که کس دیگری را پسندیدند.
نماینده بویراحمد و دنا گفت: خوشحال هستم هیچ بخشی و یا روستایی از برنامه ریزی برای توسعه و از سرکشی و بازدید، برای گفت و گو و حرف از توسعه در آینده بی بهره نیست.
وی با بیان اینکه خودم را وقف خدمت به مردم کردم، گفت: بدون حضور شما فرهنگیان عزیز در این خدمت گذاری به مردم عزیز خللی ایجاد می‌شود. وظیفه شما معلمان تعلیم و تربیت انسان‌ها است.
وی گفت: بنده عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بودم و همیشه با صدای رسا فریاد می‌زدم که معلمان پیامبر و روشنی بخش جامعه است و جامعه را به سوی درستکاری هدایت می‌کند و باید مطالبات آن فدای این جناح و آن جناح نشود.
وی افزود: در میان همه گلایه‌ها و انتقادات به حق و غیرحق یاد گرفتم که مسیر درست را با همراهی مردمی طی کنم. و حتماً مردم فرق خدمت و قدرت طلبی را می‌دانند و بین این دو تفاوت فاحشی است.
زارعی گفت: در طول این 16 سال گذشته با نام یا زهرا (سلام الله علیها) حرکت کردیم و این جریان مردمی را به نام مقدس آن بی بی دو عالم مزین کردیم و به پاسداشت این نام عزیزسعی کردیم که اخلاق مدار باشیم و به دنبال این بودیم که در جامعه آرامش وجود داشته باشد و در یک بستر منطقی و کاملاً آزادنه حرکت کنیم و هیچ آزار سیاسی هم به کسانی نرساندم و نمی‌رسانم. و ان شاء الله به مدد حضرت زهرا (سلام الله علیها) بر همین مدار حرکت خواهیم کرد و این مسیر نورانی را ادامه می‌دهیم. همه باید بدانند که نام زهرا (سلام الله علیها)، یاد او و راه او سعادت بخش است. و مسیرهای سخت را همواره و چالش‌ها را از میان بر می‌دارد.
وی با بیان اینکه از همان ابتدا سعی کردیم که خودمان را کنار مردم ببینیم، افزود: در هر جا حضور پیدا می‌کنیم، مردم فقط مطالباتشان را طلب می‌کنند. شاید گذشتگان جرأت نمی‌کردند که بین مردم حضور پیدا کنند، اما با انتخاب این مسیر که نام زهرا سلام الله علیها بر آن قرار دارد. مطالبات بر زمین مانده مردم را احیا کردیم و وقتی مطالبات احیاء شد، من و سایر مسئولان مجبور به پاسخگویی شدیم و اگر زمینه‌ی توسعه‌ی فراهم شده و شگل گرفته است به دلیل همین مطالبه گری ها است.
زارعی در پایان گفت: عزیزان من هر چه به روزهای آخر نزدیک می‌شویم، بعضی‌ها تخریب‌ها را شروع می‌کنند و شایعه پراکنی می‌کنند، لذا از همه شماها می‌خواهم که با همان روحیه اخلاق مدارانه فعالیت کنید، دروغ و تخریب کار آدم‌های عاجز است، آدم‌هایی که تمام همتشان تخریب است. و کاملاً ااخلاق مدارانه جامعه را به سمت گفتمان مورد دلخواه بکشانید.