دیدار عیدانه نماینده بویراحمد و دنا و فرمانده سپاه فتح استان
دیدار عیدانه نماینده بویراحمد و دنا و فرمانده سپاه فتح استان

  نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب وبه روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، غلام‌محمد زارعی در این دیدار گفت: خداوند را شاکر هستیم که به ما توفیق […]

 

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب وبه روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، غلام‌محمد زارعی در این دیدار گفت: خداوند را شاکر هستیم که به ما توفیق داد تا در راه دفاع از اسلام و ارزش‌های اسلامی و انسانیت از هرگونه حرکتی در مقابل ظلم، بیداد و سیاهی دفاع کرده و در کانون آن حرکت قرار گیریم.

وی با بیان اینکه امام عزیز با هوشمندی پیش‌بینی کردند که نهادهایی در بطن انقلاب باید شکل بگیرد که به عنوان الگوها و نمادهای راه و تفکر و اندیشه انقلاب اسلامی باشند، افزود: رویکرد دفاع از اسلام و انسانیت و حرکت در مقابل ظلم سبب شد تا انقلاب اسلامی و ملت ایران و نهادهای برآمده از انقلاب این تفکر و اندیشه را از ابتدای انقلاب برای همیشه دنبال کنند.

 

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: این اندیشه همواره یک برجستگی دارد و آن برجستگی این است که در مقابل ظلم، قلدری و استکبار خواهد ایستاد و همواره در کنار مظلومان و محرومان عالم خواهد بود.

 

زارعی بیان کرد: این اندیشه، اندیشه‌ای است که در نقطه مقابل شیطان، جهان‌خواری و استکبار بوده و دارای ویژگی استکبارستیزی است و این روحیه موجب شد که دشمن با توطئه‌های گوناگون خود در طول 40 سال گذشته همواره از این تفکر و اندیشه شکست و سیلی بخورد و در هر جا که وارد شد با پشیمانی میدان را ترک کند.

 

وی با محکومیت تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی آمریکا، گفت: دشمن بی‌شرمانه آخرین تیر را از ترکش خارج کرد و در مقابل یک نهاد مقدس مردمی قرار گرفت نهادی که در جای جای دنیا هر جا فریادی از سوی مظلومی و محرومی بلند شود و هر انسانی که در ظلم و ستم و استبداد قرار گرفته باشد فریادی بلند کند روح بلند و فکر و اندیشه این نهاد در کنارش است.

 

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: سپاه در داخل کشور هم همواره در کنار ملت ایران در صحنه‌های مختلف حضور داشته، مقاومت و فدارکاری کرده و جان خود را تقدیم کرده است و همه توان خود را برای آرامش ملت خودش گذاشته و همواره از روحیه صفا، صلح، برادری و مساوات و انسانیت دفاع کرده است.

 

زارعی گفت: آمریکای شیطان‌صفت و مستکبر در حالی با وقاحت و بی‌شرمی این نهاد مقدس را به عنوان تروریست معرفی کرد که خودش در دامنش خشن‌ترین تروریست یعنی داعش را پرورش داد، گروهی که جان و امنیت و تفکر انسان‌ها را نشانه گرفت و به هیچ کس رحم نکرد.

 

وی بیان کرد: خوشبختانه ملت ایران و آحاد مردم و مسئولان ایران و همه انسان‌های پاک باخته دنیا به صورت یکپارچه به این ادعای آمریکای شیطان‌صفت واکنش نشان داده و او را پشمان کردند.

 

رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این توطئه و حرف نابخردانه و وقیحانه دشمن عاملی برای انسجام در داخل ایران شد، گفت: دشمنان ایران هیچگاه قدرت، انسجام و وحدت ملت ایران را آنگونه که باید نشناختند چون اهل فهم نیستند و طبعا در آینده هم نخواهند شد.

 

زارعی با تأکید بر اینکه توطئه‌های دشمن در طول تاریخ همواره شکست خورده و باز هم شکست می‌خورد، ابراز کرد: این انقلاب راه مقدس و نورانی خود را را با سربازان پاک باخته و جان باخته خود با وحدت کلمه همه ملت و مسئولان ادامه خواهد داد و این دشمن است که شکست خواهد خورد.

 

وی در پایان تأکید کرد: تفکر و اندیشه زلال جریان پاک باخته ایران اسلامی همواره باقی خواهد ماند و این اندیشه و نگاه پاک استکبار را از صحنه تاریخ حذف خواهد کرد.