دیدار مدیران دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان کهگیلویه و وبویراحمد با استاندار/ تقدیر احمدی از عملکرد دستگاههای اقتصادی استان   
   دیدار مدیران دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان کهگیلویه و وبویراحمد با استاندار/ تقدیر احمدی از عملکرد دستگاههای اقتصادی استان   

  به گزارش فریاد جنوب ؛ به بمناسبت سال نو، مدیران دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با علی محمد احمدی استاندار دیدار کردند و ضمن تبریک سال نو به تشریح عملکرد و نیز اهداف و برنامه های خود برای سال پیش رو پرداختند. استاندار کهگیلویه و بویراحمد در […]

 

به گزارش فریاد جنوب ؛ به بمناسبت سال نو، مدیران دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با علی محمد احمدی استاندار دیدار کردند و ضمن تبریک سال نو به تشریح عملکرد و نیز اهداف و برنامه های خود برای سال پیش رو پرداختند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن تشکر و تقدیر از فعالیت ها و عملکرد دستگاههای اقتصادی استان، گفت: در سال جدید فعالیت مجموعه های اقتصادی برای رونق تولید و ارائه خدمات بین بخشی نیازمند، تلاشی مضاعف است. علی محمد احمدی افزود: سال ۹۷ ، سال تهدید و تحریم بود و دشمنان انقلاب ونظام  شرایط سختی را برای کشور ایجاد کردند اما انشاء الله با تلاش دولت،  همراهی خوب مردم و مساعی تمامی مسئولان از این شرایط سخت عبور خواهیم کرد. وی بیان داشت: در سال جاری دستگاههای اقتصادی برای تحقق رهنمود مقام معظم رهبری  در راستای رونق تولید تکلیف مهمی دارند و باید در کنار رونق تولید ، توزیع  و مصرف را نیز با هدف آرامش مردم به نحو مطلوبی مدیریت نمایند. احمدی اظهارداشت: در سال گذشته  برای اجرای طرحهای اشتغالزایی روستایی بانکها همکاری مطلوب واقدام های ارزنده ای داشته اند و در  سال جاری باید علاوه بر حرکت دراین مسیر  به مساله خسارات ناشی از جاری شدن سیل  در استان توجه ویژه ای شود. استاندار کهگیلویه وبویراحمد به بارش های خوب سال زراعی  اشاره کرد و گفت: این سیل اگر چه خساراتی به همراه داشت اما مزیت های میان مدت وبلند مدتی را دارد که باید تلاش کرد با برنامه ریزی این تهدید ناشی از آوردهای بارشی را به فرصت تبدیل کرد. استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین با اشاره به کمک مالی دولت به مناطق سیل زده  و اختصاص اعتبار برای جبران بخشی از خسارات ها ، افزود: بانکها در بازسازی و نوسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیل در کنار حمایت از واحدهای صنعتی، تلاش و برنامه ریزی خوبی را داشته باشند. دکتر احمدی بیان داشت: سیل اخیر در استان با همکاری دیگر بخشها و نظارت یه موقع و اقدام های پیشگیرانه مدیریت شد که تلاش همه دست اندکاران در این راستا قابل تقدیر است.

معاون عمرانی استاندار نیز در این دیدار طی سخنانی کوتاه از تلاش بانکها و مجموعه اقتصادی  از جمله حمایت امور مالیاتی از شهرداری ها و دهیاری ها تقدیرکرد و گفت: نقش  و جایگاه مالیات در عمران و آبادانی شهری و روستایی بسیار مهم و قابل اهمیت است و باید مانند سال گذشته که شاهد تلاشها و اقدامات خوبی در این راستا بوده ایم در سال جدید نیز با مدیریت و برنامه ریزی لازم در راستای وصول درآمدهای استانی بکوشیم تا استان از عواید وصول به موقع درآمدها منتفع گردد..

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و رئیس شورای هماهنگی مدیران دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان  کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست گفت: دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان با تعامل، همفکری، هماهنگی و همکاری در راستای رشد و توسعه اقتصادی استان از هیچ تلاشی فروگذار نمیکنند و در سال گذشته نیز با انسجام و همکاری متقابل این واحدها شاهد اقدامات خوب و تاثیرگذاری در حوزه ی اقتصادی استان بودیم. غضنفر آرام افزود: نشست منظم و مستمر شورای هماهنگی مدیران دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان هر ماه برگزار میگردد و امور و مسائل مهم این دستگاهها در نشستهای این شورا مورد بررسی و تبادل نظر قرار میگیرد و تمام سعی و تلاش ما بر این است تا بهترین تصمیم ها در راستای حل مشکلات اقتصادی و بهبود شرایط اقتصاد استان اتخاذ و عملیاتی گردد. آرام با اشاره به نامگذاری سال جدید از طرف رهبر معظم انقلاب به نام رونق تولید اظهار داشت: دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی  در استان از جمله اداره کل امور اقتصادی و دارایی، اداره کل امور مالیاتی، بانکها، بیمه ها، گمرک و اموال تملیکی در این رابطه تکالیف مهمی دارند که انشاء الله با مدیریت و برنامه ریزی و با خرد جمعی ، تعامل و همکاری، اقدامات خوبی در این راستا خواهیم داشت تا با جذب و حمایت از سرمایه گذاری و رونق تولید شاهد بهبود فضای کسب کار و در نتیجه کاهش بیکاری و حل مشکلات اقتصادی در استان باشیم که البته این موارد نیازمند همکاری تمام دستگاههای اجرایی در استان است اما دستگاههای اقتصادی و بویژه بانکها در این راستا نقش و جایگاه مهمی دارند که با تخصیص منابع و تسهیلات، تولید در استان به شکل خوب و اثر بخشی حمایت خواهد شد و همه از عواید آن منتفع خواهیم شد.نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی با اشاره  به تحقق وصول درآمدهای استانی در سال گذشته، این اقدام ارزشمند را نتیجه ی تلاشهای خوب مدیریت ارشد استانی، ستاد درآمد، توسعه و تجهیز منابع استان و دستگاههای متولی عنوان کرد و بیان داشت: با تلاشهای صورت گرفته درآمد مصوب استان وصول گردید و در این بین تلاشهای اداره کل امور مالیاتی استان قابل تقدیر است و انشاء اله در سال جدید نیز برنامه های خوبی در راستای تحقق درآمدها خواهیم داشت. آرام در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان  آماده هر نوع همکاری برای کمک به مشکلات سیل اخیر کشور و استان هستند.

در ادامه این دیدار مدیران دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد در استان به ارائه گزارش عملکرد  و نیز تشریح برنامه های خود برای سال جدید پرداختند.