راه رسیدن به قله های پیروزی  روحیه ای انقلابی می خواهد!!  فقط حاج نادر منتظریان
راه رسیدن به قله های پیروزی  روحیه ای انقلابی می خواهد!!  فقط حاج نادر منتظریان

متن زیر ارسالی مخاطبین است واین پایگاه خبری تمام یا قسمتی ازآن را رد وتایید نمی کند،مخاطبین می توانند با ارسال یادداشت آن را نقد کنند پایگاه تحلیلی خبری فریاد جنوب   بسم الله الرحمن الرحیم <<إِنَّ اللّهَ یَأْمُرُکُمْ أَن تُؤدُّواْ الأَمَانَاتِ إِلَى أَهْلِهَا وَإِذَا حَکَمْتُم بَیْنَ النَّاسِ أَن تَحْکُمُواْ بِالْعَدْلِ إِنَّ اللّهَ نِعِمَّا یَعِظُکُم […]

متن زیر ارسالی مخاطبین است واین پایگاه خبری تمام یا قسمتی ازآن را رد وتایید نمی کند،مخاطبین می توانند با ارسال یادداشت آن را نقد کنند

پایگاه تحلیلی خبری فریاد جنوب

 

بسم الله الرحمن الرحیم

<<إِنَّ اللّهَ یَأْمُرُکُمْ أَن تُؤدُّواْ الأَمَانَاتِ إِلَى أَهْلِهَا وَإِذَا حَکَمْتُم بَیْنَ النَّاسِ أَن تَحْکُمُواْ بِالْعَدْلِ إِنَّ اللّهَ نِعِمَّا یَعِظُکُم بِهِ إِنَّ اللّهَ کَانَ سَمِیعًا بَصِیرًا>>
خدا به شما فرمان می دهد که سپرده ‏ها را به صاحبان آنها رد کنید و چون میان مردم داورى
میکنید به عدالت داورى کنید در حقیقت نیکو چیزى است که خدا شما را به آن پند می دهد خدا شنواى بیناست»
خداوند در قرآن اشاره کرده و گفته: مردم باید متوجه باشند که بار امانت را به دست چه افرادی می‌سپارند از این نظر در برابر خداوند مسئول هستند و با تحقیق باید بهترین گزینه را انتخاب کنند.

مردم شریف و غیور شهرستان های بویراحمد و دنا

آنچه در سالهای گذشته دنبال شد جستجوی پاسخ های معتبر به مشکلات کشور بر مبنای تفکر و گفتمان نیروهای انقلاب اسلامی بود. حاصل این تلاش یافتن فرصت هایی سترگ در مسیر تعالی و پیشرفت کشور است که متاسفانه مجلس فعلی ناتوان از مدیریت آنهاست.

انتخابات در نظام مردم سالاری دینی نه صرفا مسیری برای دست یابی به قدرت، بلکه بستری برای ارتقای فرهنگ سیاسی، تبیین مسایل اصلی کشور، مشارکت وسیع افکار عمومی و چاره جویی مشکلات و تحکیم همدلی ملت در مسیر پیشرفت است.

جمهوریت نظام اقتضا می‌کند، مردمی که آزادانه انتخاب می‌کنند،راه حل‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را برای اداره‌ی امور بشناسند و باور کنند. آن‌گاه که مردم اقناع شوند تنها تفکر انقلابی می‌تواند کشور را از تنگناها و تهدیدها عبور دهد و فرصت‌ها را به نتیجه برساند، این باور، مردم را به گزینه‌ای انقلابی در انتخابات رهنمون خواهد ساخت. همچنان که اگر ابرهای تردید بر کارآمدی گفتمان انقلاب اسلامی سایه افکند، باور مردم به آن تضعیف خواهد شد.

امروز وظیفه‌ی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است تا راه حل‌هایی را در عرصه‌های مهمی چون فرهنگ، سیاست، اقتصاد به ویژه در موضوعات مهمی چون تولید، اشتغال، مسکن، صنعت، کشاورزی، بانکداری و … به شکل برنامه‌ای قابل تحقق و باورپذیر به مردم ارائه کند. باید نشان داد ساختار اجرایی-اداری کشور، چه ایرادهایی دارد و چگونه می‌تواند در خدمت مردم قرار گیرد. باید نشان داد چگونه می‌توان با تبعیض، فقر، فساد مبارزه کرد. سعی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی آن بود این راه حل‌ها را بیابد و به مردم ارائه کند. وظیفه ای که همچنان اصلی ترین دستور کار همه دلسوزان انقلاب و علاقه مندان به پیشرفت کشور است.

اینک در آستانه فرصت مبارک انتخابات بر تمام علاقه مندان به گفتمان انقلاب اسلامی است تا با حرکتی فراگیر و هماهنگ حقیقت کارآمد و گره گشای تفکر انقلابی را تبیین و در باور عمومی مستحکم کنند و اجازه ندهند افرادی با زاویه گرفتن از ولایت و شاخص هایی که مقام معظم رهبری در این سالها مکرر بر آن تاکید فرموده اند، گرایش هایی به اهمال و ناکارآمدی، خودباختگی و محافظه کاری و انحراف را به جامعه تحمیل و در عزم انقلابی مردم تردید ایجاد کنند.
راه رسیدن به قله های پیروزی روحیه ای انقلابی می خواهد که برادر عزیز و ارزشمندمان حاج نادر منتظریان از آن برخوردار است.

با تشکر از همه هم استانیهای عزیز و چهره های خدوم و دلسوز مخصوصا جوانان پرشور و باورمند انقلابی. خواهشمند است با تمرکز ویژه بر “موضوعیت” انتخابات و نه صرفا طریقیت آن برای کسب قدرت، در این فرآیند فعالانه حضور بهم رسانیم و از همه نیروهای انقلاب دعوت می کنیم با تمام توان برای شکوفایی ظرفیت انتخابات در مسیر بازیابی مسایل اصلی کشور و راه حل های مبتنی بر منظومه معرفتی- آرمانی جبهه مردمی انقلاب اسلامی در صحنه باشند.

خداوندا تو خود شاهدی آن‌چه از ناحیه‌ی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صورت گرفته، نه رقابتی برای تصاحب قدرت، و نه تلاشی برای فزونی ثروت بوده؛ بلکه می خواهد نشانه‌های دین تو را آشکار و اصلاح را در سرزمین‌های تو برقرار سازد

سید اسحاق سادات
1398/11/27