رسانه باج گیر و مدیران ساده‌لوح/استاندار مواظب  باشد
رسانه باج گیر و مدیران ساده‌لوح/استاندار مواظب  باشد

  این روزها برخی رسانه های استان در نقش یک بنگاه معاملاتی ظهور نموده اند و به نوعی از مدیران باج گیری می کنند. پایگاه تحلیلی خبری فریادجنوبfaryadejonoob.ir در دولت محمود احمدی نژاد و با برند مهر و عدالت شروع به کارنمود وخودرا نمک گیر دولت مهر می دانست وچه متبحرانه با مدیران هم کاسه […]

 

این روزها برخی رسانه های استان در نقش یک بنگاه معاملاتی ظهور نموده اند و به نوعی از مدیران باج گیری می کنند.

پایگاه تحلیلی خبری فریادجنوبfaryadejonoob.ir

در دولت محمود احمدی نژاد و با برند مهر و عدالت شروع به کارنمود وخودرا نمک گیر دولت مهر می دانست وچه متبحرانه با مدیران هم کاسه گردید

اما وی  قانع به حق خود نبود، زیرا هرچه ازدولت  سابق به دست آورد , سیر نشد .رئیس جمهور مهرورز! رفت واستراتژی آقای هوچی گر هم عوض شد

سناریوی اقای سفسطه باز به خوبی جواب داد،زیرا برخی از مدیران دولت چنان ضعیف النفس بوده که به راحتی بعد از تخریب توسط رسانه(دکان) , قائل به باج دادن بودند تا جایی که او تبدیل به یک اسب چموش شد و هر روز در گردنه ای ماند تا جیب مدیری از مدیران دولت را بتکاند.

سید موسی خادمی آقای هوچی گر را خوب شناخت.آنقدر خوب که مخاطب قصه ما هر چه سر گردنه نشست و خود را به در و دیوار زد پاسخی نشنید. او هر چه خواست نوشت ولی خبری از باج دهی خادمی نبود.

دولت دوزادهم مستقر شد خادمی راهی لرستان و علی محمد احمدی با نظر دولت جایگزین سید موسی شد..این بار هم آقای خاص زودتر از همه تغییر رویه داد.

وی  که در تقابل با سید موسی خادمی به جایی نرسید این بار زیرکانه عمل کرد و رگ خواب علی محمد احمدی را خوب پیداکرد. او سعی کرد خود را به عنوان حامی شفیق استاندار جا بزند تا بنگاه معاملاتیش رونق بگیرد و ازاین طریق مدیران را وادار به باج دادن کند.

تخریب بی رحمانه مدیران دستگاه های اجرایی و باز نشر وسیع در فضای بی در و پیکر مجازی به عنوان یک تاکتیک نخ نما شده توسط ایشان  دنبال می شود و متاسفانه مدیران ضعیف النفس هم سریع دست خود را بالا برده و تا هرآنچه او می خواهد محقق می شود.

وی مدتی است «ساقی» خود را تغییر داده و در دوره حسین کلانتری استارت باج گیری را زده است که بدون شک در صورت بی محلی مدیران با شکست روبه رو می‌شود که در این صورت کمک بزرگی به وی شده است زیرا این نوع کنش‌ها بیشتر شبیه به رفتارهای یک بیمار است.
حسین کلانتری هم در این مدت کوتاه نشان داده که بر خلاف ظاهر مهربانش حاضر به باج دادن و کار خلاف قانون نیست و قطعا انتظار می رود همه مدیران هم رویه ای شبیه رویه مدیر ارشد اجرایی دولت در استان در پیش گیرند.