زندگی سخت 40 خانوار در شرف‌آباد در سایه بی‌خیالی مسؤولان
زندگی سخت 40 خانوار در شرف‌آباد در سایه بی‌خیالی مسؤولان

تعداد 40 خانوار در منتهی‌الیه منطقه شرف‌آباد یاسوج در بدترین وضعیت ممکن زندگی را سپری می‌کنند. به گزارش فریاد جنوب،شاید سرچشمه و ریشه هر مشکلی در استان کهگیلویه و بویراحمد که باعث زحمت و مرارت برای مردم استان شده بی‌نظمی و قانون‌گریزی باشد که امروزه پیامدهای آن دامنگیر تک تک شهروندان استان شده است. از […]

تعداد 40 خانوار در منتهی‌الیه منطقه شرف‌آباد یاسوج در بدترین وضعیت ممکن زندگی را سپری می‌کنند.

به گزارش فریاد جنوب،شاید سرچشمه و ریشه هر مشکلی در استان کهگیلویه و بویراحمد که باعث زحمت و مرارت برای مردم استان شده بی‌نظمی و قانون‌گریزی باشد که امروزه پیامدهای آن دامنگیر تک تک شهروندان استان شده است.

از استخدام‌ها گرفته تا سپردن مدیریت‌ها به دست افراد غیر متخصص و همچنین ساخت و سازهایی که بعد از سال‌ها امروز مشکلات آن موجب ایجاد سختی برای خانواده‌ها شده است.

موضوع امروز در مورد تعداد 40 خانواری است که در منتهی‌الیه منطقه شرف‌آباد یاسوج در بدترین وضعیت ممکن زندگی را سپری می‌کنند و دلیل این مشکل نیز به مسؤولانی برمی‌گردد که سابقاً به هر دلیل قبل از برنامه‌ریزی و ایجاد بسترها و زیرساخت‌ها اجازه ساخت و ساز به آن‌ها داده‌اند.

اما با همه این مشکلات مسؤولان نباید از خدمات‌ به این تعداد خانوار که تعداد بسیار زیادی را شامل می‌شوند سر باز زنند.

مشکل ساکنین انتهای شرف‌آباد مشکل انشعاب گاز است که دوندگی برای رفع مشکل آن‌ها را کلافه و سرگردان کرده است و به قول اهالی اگر توان اقتصادی داشتند خانه و زندگی را رها می‌کردند و به جایی دیگر پناه می‌بردند.

جعفری از اهالی منطقه در گفت‌وگو با خبرنگار ما با انتقاد شدید از مسؤولان از استاندار و فرماندار و نماینده خواست تا برای جلوگیری از ایجاد بحران در خانواده‌ها این مشکل را برطرف کنند.

وی می‌گوید خدمات در استان ما با نگرش انتخاباتی و تبلیغاتی به مناطقی می‌رود که هرگز استحقاق ندارند اما در گوشه شهر یاسوج به این تعداد خانوار ظلم می‌شود.

او معتقد است که با محوریت فرماندار و در جلسه‌ای با حضور شهردار و مدیر شرکت گاز باید این مشکل برای همیشه برطرف شود تا نیازی به پی‌گیری مردمی و اجتماع آن‌ها در ادارات و پیچیده کردن مشکل کنونی نباشد.

یکی دیگر از ساکنان منطقه هم با انتقاد از مسؤولان از آن‌ها خواست تا به فکر مردم باشند چرا که در فصل زمستان وضعیت بدتر شده و خانواده‌ها و فرزندانشان در رنج و عذاب هستند.

به گزارش فارس؛ مسؤولان از جمله در شرکت گاز و شهرداری و فرمانداری صادقانه به مردم این منطقه بگویند که آیا راه‌حلی برای رفع مشکل وجود دارد یا خیر./فارس