ساخت 60 واحد مسکن حمایتی اقشار کم درآمد در کهگیلویه
ساخت 60 واحد مسکن حمایتی اقشار کم درآمد در کهگیلویه

رئیس بنیاد مسکن کهگیلویه گفت: سه پروژه مسکن حمایتی اقشار کم درآمد شامل 60 واحد روستایی و شهری در شهرستان اجرا می‌شود. به گزارش فریاد جنوب، رئیس بنیاد مسکن کهگیلویه به مناسبت روز روستا و عشایر با فرماندار شهرستان دیدار و گزارشی از عملکرد این بنیاد ارائه داد. مهرداد متقی در این دیدار گفت: طرح […]

رئیس بنیاد مسکن کهگیلویه گفت: سه پروژه مسکن حمایتی اقشار کم درآمد شامل 60 واحد روستایی و شهری در شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش فریاد جنوب، رئیس بنیاد مسکن کهگیلویه به مناسبت روز روستا و عشایر با فرماندار شهرستان دیدار و گزارشی از عملکرد این بنیاد ارائه داد.

مهرداد متقی در این دیدار گفت: طرح هادی 35 روستای اقماری فاقد دهیاری در شهرستان اجرا شد.

 

رئیس بنیاد مسکن کهگیلویه اضافه کرد: 12 میلیارد ریال از محل اعتبارات ارزش افزوده سال 97 برای اجرای طرح این تعداد روستا هزینه شده است.

متقی با بیان اینکه از قیر رایگان سال 98 آسفالت تعداد 16 روستای بزرگ انجام شد، افزود: آسفالت به حجم190 هزار متر مربع از معابر روستایی طی هفت ماه و با اعتباری قریب به 90 میلیارد ریال صورت گرفت.

وی با اشاره به خدمات حوزه بازسازی و بهسازی مسکن روستایی گفت: 340 فقره تسهیلات کم بهره با سقف 400 میلیون ریال جهت تعمیر مسکن پرداخت شد.

متقی تصریح کرد: از اعتبارات زلزله سال 96  قریب به 70 واحد منزل مسکونی شهری و روستایی بازسازی شد و ساخت یکهزار و 40 واحد با پرداخت تسهیلات 300 تا 400 میلیون ریالی و 50 میلیون ریال بلاعوض از دیگر خدمات بود.

وی، پرداخت 45 فقره تسهیلات 400 میلیون ریالی با 100 میلیون ریال بلاعوض و تحویل 160 کیسه سیمان رایگان جهت بازسازی ناشی از سیل را یادآور شد و گفت: فندانسیون ساخت 60 واحد مسکن حمایتی اقشار کم درآمد شامل پروژه‌ 32 واحدی در سمغان، 20 واحدی در دشت مازه و هشت واحدی در سطح شهر انجام گرفته است.

همچنین علیرضا اتابک ضمن تبریک روز رروستا و عشایر از زحمات بنیاد مسکن در ارائه خدمات به جامعه هدف قدردانی کرد.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: فرمانداری در رفع معارضات بیناد مسکن را همراهی خواهد کرد تا اجرای پروژه ها با سرعت بیشتری انجام گیرد.