سردار یک فردایی سرباز باش  اگر راست می گویی
سردار یک فردایی سرباز باش  اگر راست می گویی

طی روزهای گذشته فضای رسانه ای استان کهگیلویه وبویراحمد ملتهب این بود که نوک پیکان سخنان نماینده کهگیلویه بزرگ که گفته بود: ” تو بی جا میکنی در حوزه انتخابیه من دخالت میکنی” به کدام سمت است . پس از آنکه عدل هاشمی پورصراحتا و بقول خودش محکم باقری را مورد خطاب صحبت های خود […]

طی روزهای گذشته فضای رسانه ای استان کهگیلویه وبویراحمد ملتهب این بود که نوک پیکان سخنان نماینده کهگیلویه بزرگ که گفته بود: ” تو بی جا میکنی در حوزه انتخابیه من دخالت میکنی” به کدام سمت است .
پس از آنکه عدل هاشمی پورصراحتا و بقول خودش محکم باقری را مورد خطاب صحبت های خود خواند ،گردوخاک به پا شده فرونشست، حال وقت آن رسیده است که یک نفر پاسخ دهد سرنوشت بودجه 10 میلیاردی بلاد شاپورکه طبق گفته های مدیرکل میراث فرهنگی با عنایت تاجگردون به این میراث اختصاص یافته و حتی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آن را تائیدکرده بود به کجا رسیده است؟
اعتباری که محمود باقری مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان کهگیلویه وبویراحمد می گفت : مگراعتبار استانی است که من بتوانم آن را جای دیگری هزینه کنم ؟ اما فرماندار کهگیلویه در نشست با خبرنگاران گفت: آن همه وعده های تخصیص اعتبار چیزی جز شانتاژ رسانه ای نبود وتنها ۶۰۰ میلیون تومان به بلاد شاپور اختصاص یافته است.

به گزارش فریاد جنوب از مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد؛ سه شنبه 12 شهریور ماه وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت میراث فرهنگی به مجلس می رودتا ازوکلای مردم رای اعتماد بگیرد.
فردا روزی است که بیشتر از آنکه قرار باشد مونسان رای اعتماد از مجلس بگیرد روز سرنوشت سازی برای عدل هاشمی پور است تا با رفتار و گفتار خود رای اعتماد از مردمی بگیرد که هویت تاریخی آنها در پی بی مسئولیتی مدیرکل منصوب مونسان و شخص وزیر پیشنهادی ،بارها آسیب دیده است.
فردا روزی است که عدل هاشمی باید در قامت مخالف ” تو بی جا میکنی ” ها را عملا از مونسان بپرسد و مواخذه کند که اصلا میدانی 40 هکتار بافت تاریخی دهدشت کجا قرار دارد؟
از او بپرسید وقتی برای سفر به کهگیلویه وبویراحمد فقط باعجله خود را به یاسوج رساندی تا در یک افتتاحیه تکراری در سی سخت روبان مجتمع گردشگری را قیچی کنی که یک سال پیش به بهره برداری رسیده بود ، چگونه برای بررسی وضعیت یکی از بزرگ ترین بافت های تاریخی ایران وقت نداشتید.
به وزیر پیشنهادی گوش زد کند آنقدر به هویت تاریخی کهگیلویه بزرگ بها ندادید که سفر شما به دهدشت و بازدید از بافت تاریخی دهدشت دروغ سیزده رسانه های محلی در کهگیلویه وبویراحمد در روز طبیعت بود
آقای هاشمی ؛ اگر واقعا دغدغه کهگیلویه دارید فردا یکی از همان ” آماده باش ” هارا که در تبلیغات انتخاباتی وعده داده بودید به مونسان بدهید و بپرسید اعتبار تخصیصی 10 میلیاردی بافت تاریخی کجا هزینه شده است ؟
آقای هاشمی فردا روزی است که اگر دلتان درعمل برای کهگیلویه و بافت تاریخی دهدشت می سوزد در صحن علنی مجلس فریاد زن جفای رفته بر هویت تاریخی ما باشید .فردا سردار که نه فقط کافی است در قامت سرباز این دیار از همرزمان خود در خانه ملت بخواهداجازه ندهند سرنوشت تلخ بلاد شاپور برای دیگر مناطق کشور تکرار شود .
آقای هاشمی شما فقط فردا فرصت دارید در عمل ثابت کنید چقدر همان سرداری هستیدکه حامیان شما به کهگیلویه بزرگ ودردمند وعده داده بودند.
بی شک این شما هستید که از میان گزینه های ممکن انتخاب کنید که می خواهید در مقابل بلاد شاپور و فرزندانش سربلند باشید یا با سکوت و لابی موقتا دم ببندید و یک عمر سربزیر
مطمئن باشید که تاریخ بلاد شاپور و فرزندان این دیار مردانگی ها را فراموش نمی کنند هم چنان که داغ نامردی ها در حق کهگیلویه بزرگ را فراموش نکردند و در گذر تاریخ این حق را خواهند ستاد