سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج: سرنوشت 100 نیروی بلاتکلیف بیمارستان شهید جلیل یاسوج تا هفته آینده مشخص می‌شود/ بیمارستان با سلامت مردم سر و کار دارد سیاسی کاری از کار اجرایی جداست/علم ورزی و برنامه ریزی را سر لوحه کار قرار دادیم
سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج: سرنوشت 100 نیروی بلاتکلیف بیمارستان شهید جلیل یاسوج تا هفته آینده مشخص می‌شود/ بیمارستان با سلامت مردم سر و کار دارد سیاسی کاری از کار اجرایی جداست/علم ورزی و برنامه ریزی را سر لوحه کار قرار دادیم

سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج از تعین تکلیف و روشن شدن وضعیت 100 نیرو ی بلا تکلیف در این بیمارستان تا هفته آینده خبر داد. به گزارش فریاد جنوب، سعید جاودان سیرت در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : ما به انتقاد سازنده شما رسانه ها نیاز داریم و با هم فکری و همکاری […]

سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج از تعین تکلیف و روشن شدن وضعیت 100 نیرو ی بلا تکلیف در این بیمارستان تا هفته آینده خبر داد.

به گزارش فریاد جنوب، سعید جاودان سیرت در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : ما به انتقاد سازنده شما رسانه ها نیاز داریم و با هم فکری و همکاری و در کنار هم بودن می توانیم این  مجموعه را به سمت فعالیت بیشتر  و پیشرفت ارتقا دهیم و با همکاری هم مشکلات را حل و فصل کنیم.

وی افزود : بیمارستان جلیل در زمینی به مساحت 28 هزار و228 متر در 8 طبقه احداث شده که از سال 86 شروع در و در دی ماه 97 به بهره برداری رسید.

جاودان سیرت گفت : این بیمارستان با اعتباری بالع بر 170 میلیارد ودارای 297 تخت و شامل اورژانس بزرگسالان ،  بخش داخلی ، اطفال جراحی ،بخش سی سی یو ، آی سی یو ، زنان ، نوزادان ،بخش درمان اتاق عمل و واحدهای پاراکلنیک است . وهمچنین اتاق عمل و بخش  شیمی درمانی و اورزانس که در حال حاصر خدمات شبانه روزی به مردم می دهد .

وی از راه اندازی بخش سی تی اسکن  بیمارستان در آینده ای نزدیک خبر داد وافزود: بیمارستان در حال حاضر  فعال است و واحد آزمایشگاهی رادیولوژی سنوگرافی درمانگاه تخصصی و عمومی و سرپایی  آن در حال خدمت رسانی است .

وی همچنین گفت: بخش ناباروری این بیمارستان که با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان استارت کار زده شده ، و در حال پیگیری است .و کلنیک ویژه شهید دکتر جلیل با حضور متخصصین داخلی عفونی قلب و زنان راه اندازی خواهد شد.

سعید جاودان سیرت با اشاره به مشکلاتی از جمله پارکینگ و فضای فیزیکی برای پرسنل که در بیمارستان وجود دارد افزود: بیمارستان نیاز  به اعتبار ویزه دارد زیرا این فضا ها از قبل در بیمارستان پیش بینی نشده وباید به یک سری چشم انداز در دستور کار قرار گیرد.

جاودان سیرت با تاکید براین موضوع که باتوجه به نیاز مردم ارایه خدمات باید درست و دقیق انجام شود افزود:علم ورزی و وبرنامه ریزی را سر لوحه کار خودمان قرار دادیم

وبا توجه به قوانین و فرامین رییس دانشگاه را در راس  قرار  می دهیم.

وی همچنین توجه ویژه به پرسنل بیمارستان به عنوان سرمابه های اصلی بیمارستان را چه در حوزه معیشتی و ورفاهی را امری مهم عنوان کرد وگفت، آنچه از دست مسیولین بربیاد در رابطه با پرسنل بیمارستان با توجه به کیفیت و زیرساخت بیمارستان و خدمات مطلوب به انها کوتاهی نخواهد شد.

سرپرست بیمارستان شهید جلیل اضافه کرد: تدوین برنامه استراتیژیک راه بردی 5 ساله بیمارستان از برنامه های مد نظر است.

وی گفت سیاسی کاری از محیط کار بیمارستان باید مجزا باشد. چون این محیط با جان مردم سر و کار دارد  باید تعامل سازنده ای بین  دستگاههای مختلف داشته باشیم. وانچه مد نظر ماست استفاده از خرد جمعی و مشورت های سازنده است به طوری که باعث پیشرفت و تعامل بیمارستان شود.

وی افزود: لازم است از اقدامات نماینده در این زمینه هم قدر دانی کنیم.

رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج گفت: سرنوشت 100 نیروی بلاتکلیف بیمارستان شهید جلیل یاسوج تا هفته آینده مشخص می‌شود.

وی  با اشاره به این که تعداد 100 نیروی بلاتکلیف در بیمارستان شهید جلیل فعالیت می‌کنند اظهار کرد: این تعداد نیرو در راه‌اندازی بیمارستان شهید جلیل یاسوج نقش مهم و اساسی داشتند.

جاودان‌سیرت در پاسخ به سوالی که آیا نیروهای بیمارستان شهید جلیل تعدیل خواهند شد افزود: همه چیز تا هفته آینده مشخص می‌شود.

قول میدهیم تا هفته اینده مشکلات و دغدغه های  نیروها حل شود به گونه ای که به کسی آسیب وارد نشود .

جاودان سیرت نیز از راه اندازی بخش ام اری آی در آینده نزیدک خبر داد و گفت ، از طریق وزارت بهداشت ام ارای ای تامین اعتبار شده است و در حال پیگری است .