سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج: اولین واحد دیالیز صفاقی استان دربیمارستان شهید جلیل راه اندازی شد
سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج: اولین واحد دیالیز صفاقی استان دربیمارستان شهید جلیل راه اندازی شد

 سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج گفت: اولین واحد دیالیز صفاقی استان در مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید جلیل راه اندازی شد. به گزارش فریاد جنوب ، سعید جاودان سیرت افزود: این امر با کمک و حمایت شرکت ثامن انجام شده و این شرکت یکی از بزرگترین حمایت کننده دیالیز صفاقی در […]

 سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج گفت: اولین واحد دیالیز صفاقی استان در مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید جلیل راه اندازی شد.

به گزارش فریاد جنوب ، سعید جاودان سیرت افزود: این امر با کمک و حمایت شرکت ثامن انجام شده و این شرکت یکی از بزرگترین حمایت کننده دیالیز صفاقی در ایران است.

وی بیان داشت: این روش دیالیز به لحاظ هزینه و محدوده زمانی که فرد می‌تواند به زندگی عادی خود ادامه دهد فواید بهتر و مطلوب‌تری نسبت به روش‌های دیگر دیالیز دارد و رضایت مندی بیشتری را حاصل می‌کند.

جاودان سیرت افزود: با راه اندازی این واحد، بیماران دیگر هزینه‌های بسیار درمانی را متحمل نمی‌شوند.

وی اظهار داشت: در این بیمارستان فضای فیزیکی مناسبی وجود دارد و با این روش دیالیز که روش دیالیز صفاقی یا دیالیز شکمی نام دارد، مزایای زیادی وجود دارد و بیمار به راحتی به زندگی عادی خود ادامه می‌دهد و نیاز به بستری نیز ندارد.

جاودان سیرت افزود: امید است که این واحد بتواند بخش بزرگی از مشکلات بیماران کلیوی که برای درمان به استان‌های همجوار مراجعه می‌کردند را رفع کند.