سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد: پرداخت مطالبات و ایجاد درآمد اولویت کاری‌ام خواهد بود/ هیچ بی‌احترامی به دکتر ایلامی را برنمی‌تابم
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد: پرداخت مطالبات و ایجاد درآمد اولویت کاری‌ام خواهد بود/ هیچ بی‌احترامی به دکتر ایلامی را برنمی‌تابم

به گزارش فریاد جنوب از یاسوج به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، پرویز یزدانپناه در نخستین نشست هیئت رئیسه این دانشگاه، خواستار جلوگیری ازهزینه‌های غیر ضروری شد و گفت: پیگیری برای پرداخت مطالبات پرسنل، پزشکان و همچنین تولید درآمد جزو اولویت‌هایم است. پرویز یزدانپناه در نشست هیئت رئیسه دانشگاه اظهار داشت: جا […]

به گزارش فریاد جنوب از یاسوج به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، پرویز یزدانپناه در نخستین نشست هیئت رئیسه این دانشگاه، خواستار جلوگیری ازهزینه‌های غیر ضروری شد و گفت: پیگیری برای پرداخت مطالبات پرسنل، پزشکان و همچنین تولید درآمد جزو اولویت‌هایم است.

پرویز یزدانپناه در نشست هیئت رئیسه دانشگاه اظهار داشت: جا دارد از تلاش‌های ۲۹ ماهه دکتر اورنگ ایلامی و تیم مدیریتی‌اش تقدیر و تشکر کنم.

وی تاکید کرد: انتظار می‌ورد مجموعه همکاران و مدیران دانشگاه از حاشیه دوری کرده و با تعامل و همکاری پیگیر بر طرف کردن مشکلات حوزه بهداشت، درمان و آموزش باشند.

یزدانپناه تغییر مدیریت‌ها را امری طبیعی دانست و ابراز کرد: مدیران و کارکنان دانشگاه طبق قانون و مقررات به وظایف خود عمل کنند و خود را در پیشگاه خداوند مسئول بدانند و باید از امنیت شغلی، اجتماعی و روانی همکاران صیانت شود.

وی خواستار جلوگیری از هزینه های غیر ضروری شد و افزود: یکی از مهمترین اولویت‌های کاری‌ام پیگیری برای پرداخت مطالبات پرسنل و پزشکان و همچنین تولید درآمد است.

یزدانپناه با تاکید بر اینکه برای افراد با هر اندیشه‌ای احترام قائل هستیم، ادامه داد: هیچ گونه بی احترامی به مسئولان قبلی دانشگاه پذیرفتنی نیست و بعد از ارزیابی از عملکرد حوزه‌های مختلف، تغییرات لازم انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین رسالت خود را توسعه خدمات و ارتقای همه حوزه های دانشگاه می‌دانیم که در این زمینه دست تک به تک همکارانم با هر نگاه و سلیقه‌ای را می‌فشارم و انتظار همکاری دارم.

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: ضروری است معاونت‌ها مختلف برای تحقق برنامه‌های اولویت‌دار حوزه های تحت سرپرستی خود سنگ تمام بگذارند و بدانند در این زمینه هیچ قصور و کم کاری پذیرفتنی نیست.

یزدانپناه با تاکید بر اینکه از کم و کاستی‌های حوزه بهداشت و درمان استان اطلاع کافی دارم، گفت: برای برطرف کردن مشکلات با تعامل با مجموعه مدیران ارشد استان، مجمع نخبگان و همکاران گام بر می‌داریم.

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از معاونان دانشگاه خواست در کمترین زمان ممکن مشکلات حوزه‌های مختلف و وضعیت کنونی را برای برنامه ریزی بهتر ارائه کنند.