سونامی کرونانتیجه بی خیالی مردم /اولین فوت کرونایی کهگیلویه وبویراحمد
سونامی کرونانتیجه بی خیالی مردم /اولین فوت کرونایی کهگیلویه وبویراحمد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: متاسفانه تست ابتلای یکی از بیماران فوت شده در کهگیلویه و بویراحمد به کرونا مثبت اعلام شد . فریادجنوبfaryadejonoob.ir دکتر پرویز یزدانپناه افزود: این بیمار که مردی 68 ساله بود از چند روز پیش برای انجام عمل جراحی به بیمارستان امام سجاد یاسوج مراجعه و بستری شد. وی گفت: […]

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: متاسفانه تست ابتلای یکی از بیماران فوت شده در کهگیلویه و بویراحمد به کرونا مثبت اعلام شد .

فریادجنوبfaryadejonoob.ir
دکتر پرویز یزدانپناه افزود: این بیمار که مردی 68 ساله بود از چند روز پیش برای انجام عمل جراحی به بیمارستان امام سجاد یاسوج مراجعه و بستری شد.
وی گفت: متاسفانه حال این بیمار رو به وخامت رفت و با وجود اقدامات پزشکی درگذشت.
وی ادامه داد: پس از درگذشت این بیمار از او تست کرونا گرفته و به تهران ارسال شد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکا استان افزود: تست این بیمار امروز مثبت اعلام شد.
دکتر یزدانپناه با اشاره به اینکه شیب ابتلا به بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد تصاعدی درحال افزایش است به عموم مردم هشدار داد در صورت رعایت نکردن و بی توجهی به تذکرات و هشدارهای بهداشتی مبنی بر در خانه ماندن این بیماری تا چند ماه آینده هم میهمان استان باقی خواهد ماند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر تست 60 بیمار مبتلا به کرونا مثبت اعلام شده افزود: به تمامی بستگان و نزدیکان این افراد اعلام شده برای انجام تست کرونا ملزم به مراجعه به مراکز درمانی هستند .

آمار تفکیکی مبتلایان به کرونا در شهرستان ها

شهرستان بویراحمد:مرد18نفر،زن17نفر
شهرستان گچساران:مرد یک نفر،زن 2نفر
شهرستان کهگیلویه؛مرد 8نفر،زن 7نفر
شهرستان چرام؛مرد 2نفر،زن 4نفر
شهرستان دنا؛مرد یک نفر،زن صفر
لازم به توضیح است با توجه به جدی نگرفتن کرونا توسط مردم کهگیلویه و بویراحمد ، بی شک روزهای بسیار فاجعه باری در انتظار این استان خواهد بود. این در حالی است که استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، وقوع سونامی کرونا در استان را محتمل اعلام کرده است