به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ،سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد طی گفتگو با خبرنگاران در خصوص اقدمات مخابرات در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا گفت ؛خوشبختانه شرکت مخابرات ایران ومتعاقب آن مخابرات منطقه تنها نهاد وشرکتی است که توانسته میز خدمت را از سنتی به الکترونیکی ارتقاء دهد وجهت کلیه ی امورات ومطالبات مشترکین سامانه هایی تعریف گردیده وامید می رود هم استانی های عزیزجهت پیشگیری به حداقل رسانیدن این ویروس در سطح استان ،مطالبات ودرخواست های خود را از طریق سامانه های تعریف شده پیگیری و همکاران ما در کمترین زمان ممکن نسبت به بررسی درخواست ها ومطالبات مشترکین عزیز اقدام می کنند
سید محمد هادی امیری گفت ؛ این سامانه ها ونحوه ی عملکرد آنها بدین شرح به اطلاع هم استانی های عزیز رسانیده می شود
۱_سامانه تلفنی ۲۰۰۰: دریافت وپرداخت قبوض تلفن ثابت وهمراه اول و وصل آنی آن بعد از پرداخت قبض
۲_سامانه تلفنی ۲۰۲۰:پشتیبانی ،فروش وخدمات پس از فروش اینترنت پرسرعت تلفن ثابت ( ADSL)
۳_سامانه تلفنی ۲۰۱۰:پشتیبانی ورفع خرابی خطوط مشترکین تجاری
۴_سامانه تلفنی ۲۰۱۱۷;رفع خرابی خطوط تلفن ثابت
۵_سامانه تلفنی ۱۱۸:پاسخگویی اطلاعات تلفنی
۶_پرتال شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir:دریافت وپرداخت قبوض تلفن ثابت وهمراه اول ،دریافت ریزمکالمات ،درخواست اینترنت پرسرعت تلفن ثابت ،درخواستFTTH
سید محمدهادی امیری در پایان خاطر نشان کرد شماره تلفن07433224141 متعلق به دفتر این جانب هست وازساعت ۷صبح لغایت ۱۹عصر آماده پاسخگویی به درخواست ها ی هم استانی ها در خصوص مشکلات احتمالی است وهم چنین شماره تلفن۰۷۴۳۳۲۳۲۹۰۰متعلق به امورمشترکین همراه اول هست ومشترکین همراه اول می توانند با این شماره تماس بگیرند ومشکلات خود را بیان تا همکاران ما مرتفع کننند
ناشناس
تاریخ : ۹ - اسفند - ۱۳۹۸
این سرویس ها ده سال پیش راه اندازی گردیده است کار جدیدی نیست
احمد ریسی
تاریخ : ۹ - اسفند - ۱۳۹۸
خدا قوت مدیر مرمی وپرکار ومجرب درود بر شما