شائبه تخلف در برگزاری یک مناقصه دانشگاه علوم پزشکی
شائبه تخلف در برگزاری یک مناقصه دانشگاه علوم پزشکی

پایگاه تحلیلی خبری فریاد جنوب faryadejonoob.ir سامانه ی تدارکات الکترونیک دولت (ستاد ایران )در جهت اهداف دولت الکترونیک مدتی است راه اندازی شده است و دولت همه ی سازمان ها و نهاد ها ی دولتی را موظف کرده است تا تمامی معاملات خود را از طریق این سامانه ارایه دهند . این سامانه تا حد […]

پایگاه تحلیلی خبری فریاد جنوب faryadejonoob.ir

سامانه ی تدارکات الکترونیک دولت (ستاد ایران )در جهت اهداف دولت الکترونیک مدتی است راه اندازی شده است و دولت همه ی سازمان ها و نهاد ها ی دولتی را موظف کرده است تا تمامی معاملات خود را از طریق این سامانه ارایه دهند .
این سامانه تا حد زیادی توانسته است بر شفافیت مناقصات و مزایده های دولتی بیفزاید و فساد در این حوزه را به حداقل برساند. اما ظاهرا افراد متقلب که این سیستم را سد راه خود میبینند به هر روشی دست میزنند تا کارهای خود را تکرار کنند .
در نمونه ای آشکار دانشگاه علوم پزشکی در مناقصه ی واگذاری تاسیسات دو واحد درمانی که بر روی سامانه قرار داده است مهلت دریافت اسناد مناقصه را یک ساعته اعلام کرده است . بدعتی آشکار که از فسادی مدیریت شده حکایت میکند .
اینکه بارگذاری مناقصه در پایان یک روز تعطیل و به مدت تنها یک ساعت قید شده است کاملا مشخص است در پشت ظاهری رعایت قانون فسادی نهفته است.گلبونک