“شیخ اندرزیان” معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج می شود
“شیخ اندرزیان” معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج می شود

در اقدامی عجیب و حیرت آور قرار است معاونت فرهنگی دانشگاه یاسوج به شیخ اندرزیان روحانی همیشه منتقد دولت تدبیر و امید برسد. پایگاه خبری تحلیلی فریاد جنوب faryadejonoob.ir متن زیر یادداشت ارسالی مخاطب است واین پایگاه خبری آن را رد وتایید نمی کند ,مخاطبین می توانندآن را نقدکنند واین پایگاه خبری آمادگی دارد جوابیه […]

در اقدامی عجیب و حیرت آور قرار است معاونت فرهنگی دانشگاه یاسوج به شیخ اندرزیان روحانی همیشه منتقد دولت تدبیر و امید برسد.

پایگاه خبری تحلیلی فریاد جنوب faryadejonoob.ir

متن زیر یادداشت ارسالی مخاطب است واین پایگاه خبری آن را رد وتایید نمی کند ,مخاطبین می توانندآن را نقدکنند واین پایگاه خبری آمادگی دارد جوابیه مسئولان دانشگاه یاسوج را در خصوص  این یادداشت منتشر نماید

دانشگاه یاسوج در ماههای اخیر درگیر حواشی و سروصدای های متعددی بوده است. از بحث رتبه علمی بین المللی بحث برانگیز و مبهم این دانشگاه گرفته تا مسائل صنفی و رفاهی تکراری و حل نشده آن.
با حضور عریان این امیدواری را بوجود آورد که شاهد یک تحول در دانشگاه یاسوج باشیم اما حالا بعد از گذشت مدت زمان کافی از حضور ایشان عملکرد وی نشان می دهد که نه تنها هیچ اتفاق شایسته ای در دانشگاه نیفتاده است بلکه ایشان گاها از طریق مصاحبه های عجیب و غریب به سوژه قابل بحث و چالش برنگیزی برای رسانه ها تبدیل شده است.

اما شنیده ها حاکی از آن است که عریان در تازه ترین اقدامات عجیب خود قصد دارد امرالله اندرزیان روحانی مشهور منتسب به جبهه پایداری که در دوره دولت اصول گرا به عنوان معاونت فرهنگی دانشگاه همواره دارای حواشی مختلفی بود جدی ترین گزینه احمد عریان برای تصدی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج می باشد.

البته با نگاهی به انتصابات قابل بحث دیگر عریان این موضوع آنچنان عجیب جلوه نمیکند زیرا که گودرزی معاونت مالی و اداری این دانشگاه که در دولت اصول گرا نزدیک یک دهه بصورت انتصابی ریاست دانشکده فنی و مهندسی را برعهده داشت نقش اصلی در تصمیمات کنونی دانشگاه دارد علاوه بر این عوض پور معاونت پژوهشی و کرمی ریاست دانشکده کشاورزی از دیگر مهره های شطرنج اصول گرایی دانشکاه یاسوج می باشد.

بسیاری بر این باورند که عریان همکاری با نیروهای نزدیک به دولت و اصلاح طلبان را برای خود هزینه بر دانسته و سعی دارد در توافقی با نیروهای گروه مقابل سالهای پایانی خدمت خود را همچنان بعنوان ریاست دانشگاه طی کند و عده ای دیگر نیز عنوان می کنند عریان از مناسبات و جریان های سیاسی و اجتماعی استان شناختی ندارد و حساسیت هواداران دولت و جریان اصلاح طلبی بر روی اندرزیان اشراف کافی ندارد!

در پایان هر کدام از گزاره های بالا بپذیریم انتصاب امرالله اندرزیان بعنوان معاونت فرهنگی و دانشجویی که از نیروی اصول گرای تندرو ست و نگاه های سیاسی ایشان هیچ نسبتی با شعارهای فرهنگی دولت ندارد امری خارق العاده و غیرقابل باور جلوه می کند به گونه ای که مشخص نیست عریان بتواند در زیر این فشار ها واکنش ها در سال های پایانی دولت همچنان در منصب ریاست دانشگاه باقی بماند،.