ضرورت بسیج امکانات برای مقابله با حوادث در کهگیلویه
ضرورت بسیج امکانات برای مقابله با حوادث در کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب، فرماندار کهگیلویه امروز در نشست ستاد مدیریت این شهرستان از عملکرد ضعیف ادارات در مقابله با آتش‌سوزی‌های سال گذشته انتقاد کرد. جعفر نیکبخت تصریح کرد: سال گذشته همکاری و آمادگی خوبی در بین ادارات نبود شرایط اسال متفاوت است و می‌طلبد با تلاش بیشتری همکاری داشته باشند. وی با […]

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب، فرماندار کهگیلویه امروز در نشست ستاد مدیریت این شهرستان از عملکرد ضعیف ادارات در مقابله با آتش‌سوزی‌های سال گذشته انتقاد کرد.

جعفر نیکبخت تصریح کرد: سال گذشته همکاری و آمادگی خوبی در بین ادارات نبود شرایط اسال متفاوت است و می‌طلبد با تلاش بیشتری همکاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه همه باید در مقابله با آتش‌سوزی و مهار آتش خود را موظف بدانند، افزود: در هر اداره یک تیم تشکیل و مجهز شوند و برای مواقع ضروری آمادیگ کامل داشته باشند.

نیکبخت افزود: شب گذشته یک فقره آتش‌سوزی در مزارع روستاهای حومه غربی روی داد که با همکاری نیروهای مردمی مهار شد.

وی ضمن آسیب شناسی همکاری ادارات در مهار این اتش‌سوزی گفت: به علت مسدود بودن جاده‌های بین مزارع امکان عبور وسایط نقلیه وجود نداشت.

رئیس ستاد مدیریت بحران کهگیلویه اظهار داشت: همه ادارات باید در مواقع ضروری دستگاها و تجهیزات خود را در اختیار جهاد و منابع طبیعی قرار دهند.

انتهای پیام/