طی حکمی از سوی وزیر کشور  معاون استانداری  کهگیلویه وبویراحمد معرفی شد
طی حکمی از سوی وزیر کشور  معاون استانداری  کهگیلویه وبویراحمد معرفی شد

پایگاه تحلیلی خبری فریادجنوبfaryadejonoob.ir طی حکمی از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به پیشنهاد حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد آذر صفایی نیا معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری شد. در این حکم آمده است: بسمه تعالی سرکار خانم آذرصفایی نیا سلام علیکم بنا به پیشنهاد استاندار محترم کهگیلویه وبویراحمد و با توجه به […]

پایگاه تحلیلی خبری فریادجنوبfaryadejonoob.ir

طی حکمی از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به پیشنهاد حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد آذر صفایی نیا معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری شد.

در این حکم آمده است:
بسمه تعالی
سرکار خانم آذرصفایی نیا
سلام علیکم
بنا به پیشنهاد استاندار محترم کهگیلویه وبویراحمد و با توجه به تائید معاون توسعه مدیریت و منابع به موجب این حکم به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب می شوید.
امید است ضمن تلاش در جهت مدیریت بهینه منابع بویژه منابع انسانی با بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع موفق باشید.
توفیق روز افزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای « مدظله العالی » از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم