طی مراسمی سرپرست جدید بنیاد شهید گچساران معرفی شد
طی مراسمی سرپرست جدید بنیاد شهید گچساران معرفی شد

به گزارش فریاد جنوب از گچساران، صبح امروز در مراسمی با حضور معاون فرهنگی بنیاد شهید وامور ایثارگران ، رئیس اداره بازرسی ،حراست  وحراست فرمانداری سرپرست  جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان معرفی شد. در این نشست که در بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران  برگزار شده بود، از خدمات ارزشمند سیروس باوی تجلیل و […]

به گزارش فریاد جنوب از گچساران، صبح امروز در مراسمی با حضور معاون فرهنگی بنیاد شهید وامور ایثارگران ، رئیس اداره بازرسی ،حراست  وحراست فرمانداری سرپرست  جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان معرفی شد.

در این نشست که در بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران  برگزار شده بود، از خدمات ارزشمند سیروس باوی تجلیل و گشتاسب خلیلی پور به عنوان سرپرست  جدید این بنیاد منصوب شد.
احمد بهرامی معاون فرهنگی بنیادشهید وامورایثارگران کهگیلویه وبویراحمد  با اشاره به نقش مؤثر خانواده‌های معظم شهیدان در تداوم انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: عزت، اقتدار و امنیت کشور مرهون جان‌فشانی شهدا و ایثار خانواده‌های آنها است و در شرایط حساس کنونی نیز کشور همچون گذشته نیازمند حمایت‌های ایثارگران  است.
بهرامی افزود: اگر باور داشته باشیم سازمان یک موجود زنده است به این دلیل که اجزای آن را انسان‌ها تشکیل می‌دهند، باید بپذیریم جابجایی، بهبود و تغییر در یک سازمان نشانه حیات و پویایی آن سازمان است.
وی در ادامه افزود: مدیر خوب باید آرامش زندگی مردم را تأمین و تضمین و عدالت را رعایت کند، جابجایی‌های مدیریتی آزمون مهمی هستند و مدیریت عرصه و میدانی برای امتحان و آزمون است و بعضی از ظرفیت‌های افراد تنها در عرصه مدیریت بروز و ظهور پیدا می‌کند و جابجایی‌های مدیریتی عنصری فعال‌کننده برای این ظرفیت‌هاست.
بهرامی ضمن تقدیر از خصوصیات اخلاقی، تعهد، اخلاص و تلاش بی وقفه سیروس باوی رئیس سابق  بنیاد شهید و امور ایثارگران  گفت: بدون شک ایشان با بهره‌مندی از سرمایه اجتماعی و اعتماد و رضایت جامعه ایثارگری خدمت کردند و تبریک ما به جناب آقای  خلیلی پور  به خاطر توفیق مسئولیت، اعتماد و اطمینان و رضایت جامعه ایثارگری است.
بهرامی  در پایان خطاب به کارکنان بنیادگچساران  و جامعه ایثارگران  این شهرستان ، گفت: تحمل این بار سنگین با همکاری شما و همیاری و همدلی امکان‌پذیر می‌شود و کمک، همت، اعتماد و مردانگی شما قشر عزیز جامعه می‌تواند این مسیر را برای برادر بزرگوارمان هموار کند.