فرسودگی ناوگان خودرویی آتش‌نشانی دهدشت و وعده عملی نشده معاون استاندار
فرسودگی ناوگان خودرویی آتش‌نشانی دهدشت و وعده عملی نشده معاون استاندار

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب، سخنگوی شورای شهر دهدشت گفت: معاون عمرانی استاندار در حالی وعده اختصاص یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی به ایستگاه دهدشت داده بود که با گذشت هشت ماه هنوز عملی نشده است. زین‌العابدین بالوایه امروز در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان که با دو دستور کار« آتش‌سوزی و ورود ملخ‌ها» در […]

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب، سخنگوی شورای شهر دهدشت گفت: معاون عمرانی استاندار در حالی وعده اختصاص یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی به ایستگاه دهدشت داده بود که با گذشت هشت ماه هنوز عملی نشده است.

زین‌العابدین بالوایه امروز در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان که با دو دستور کار« آتش‌سوزی و ورود ملخ‌ها» در فرمانداری دهدشت برگزار شده بود اظهار داشت: ناوگان آتش‌نشانی دهدشت فرسوده است و کارایی لازم برای مهر آتش ندارد.

سخنگوی شورای شهر دهدشت افزود: با وجود گستردگی شهر تنها دو دستگاه خودروی آتش‌نشانی وجود دارد که فرسودگی ناوگان خودرویی خدمات‌رسانی را با مشکل مواجه کرده است.

وی با اشاره به بازدید معاون عمرانی استاندار از ایستگاه آتش‌نشانی دهدشت در سال گذشته گفت: آقای فیلی در آن بازدید قول اختصاص یک دستگاه خودروی مجهز آتش‌نشانی داده بود اما این وعده عملی نشد.

بالوایه تصریح کرد: با گذشت هشت ماه از وعده معاون استاندار برای تجهیز یکی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی دهدشت هنوز اقدامی در زمینه تأمین خودروی آتش‌نشانی صورت نگرفته است.

وی با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در محل دفن زباله‌ها افزود: آتش‌سوزی در این محل عمدی بوده و از طریق قضایی پیگیری می‌شود.