مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:     پایانه مسافربری یاسوج باید ساماندهی شود/ نصب علائم ایمنی و هشدار دهنده در جاده های استان الزامی است
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:     پایانه مسافربری یاسوج باید ساماندهی شود/ نصب علائم ایمنی و هشدار دهنده در جاده های استان الزامی است

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار ارتقاء کیفیت خدمات رسانی به مردم در پایانه مسافربری قرنی یاسوج شد. به گزارش فریاد جنوب ؛نشست کمیسیون ایمنی راه ها به ریاست معاون عمرانی و با هدف بررسی حوادث اخیر جاده ای به ویژه تصادف محور یاسوج_چرام  برگزار […]

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار ارتقاء کیفیت خدمات رسانی به مردم در پایانه مسافربری قرنی یاسوج شد.

به گزارش فریاد جنوب ؛نشست کمیسیون ایمنی راه ها به ریاست معاون عمرانی و با هدف بررسی حوادث اخیر جاده ای به ویژه تصادف محور یاسوج_چرام  برگزار شد.

هجیر افشون در این نشست اظهار داشت: باتوجه به اینکه این محور یکی از مهم ترین محورهای شریانی استان است باید نسبت به ارتقا ایمنی راه تلاش های بیشتری انجام شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در راستای ساماندهی9 پایانه مسافربری یاسوج، عنوان کرد: مسئولان پایانه و شهرداری موظف به محصور کردن این مجموعه، راه اندازی سامانه پایش تصویری و ایجاد پایگاه برای حضور پلیس راهنمایی است.

افشون با اشاره به محور کمربندی یاسوج به سمت پلیس راه یاسوج_شیراز به اصفهان، گفت: تقاطع شاه مختار تا اصفهان تا زمان اجرای طرح نهایی که ایجاد زیر گذر و روگذر است به صورت موقت و از طریق راهداری ساماندهی می شود.

وی افزود: پیمانکاران نسبت به نصب علائم هشدار دهنده و ایمنی در جاده ها اقدام کنند و در این خصوص مکاتبات لازم با تمامی دستگاه های اجرایی انجام شده است‌.

افشون تصریح کرد: به طور قطع در صورت مشاهده بی توجهی و سهل انگاری در این زمینه با دستگاه خاطی برخورد خواهد شد.