مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد: جشنواره قصه گویی در استان برگزار می شود/برگزیدگان به مرحله منطقه ای  راه می یابند
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد: جشنواره قصه گویی در استان برگزار می شود/برگزیدگان به مرحله منطقه ای  راه می یابند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای برنامه های هفته ملی کودک از 13 تا 19 مهر ماه با اجرای برنامه های متنوع در استان خبر داد و گفت: مهمترین برنامه در روزسیزدهم و اجرای برنامه استانی قصه گویی است . به گزارش فریاد جنوب ، کبری اخلاقی در نشست […]

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای برنامه های هفته ملی کودک از 13 تا 19 مهر ماه با اجرای برنامه های متنوع در استان خبر داد و گفت: مهمترین برنامه در روزسیزدهم و اجرای برنامه استانی قصه گویی است .

به گزارش فریاد جنوب ، کبری اخلاقی در نشست خبری به مناسبت هفته ملی کودک با خبرنگاران، افزود: اخلاقی افزود: برنامه های هفته ملی کودک با همکاری دستگاه های مختلف عملیاتی خواهد شد.

و محورهای مختلفی برای این هفته اجرایی خواهد شد.

وی همچنین از اکران فیلم کودک و نوجوان، برپایی چند نمایشگاه و پوشش دهها برنامه فرهنگی طی هفته ملی کودک خبر داد.

اخلاقی به فعالیت پیک امید (امداد فرهنگی) طی هفته ملی کودک اشاره کرد و اظهار داشت: ماشین سیار روستایی و شهری در قالب کتابخانه پوشش مخاطبین را انجام خواهد داد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمدافزود:باعلام فراخوان، ۱۳۴ نفر در جشنواره قصه گویی شرکت کرده که ۴۹ نفر به مرحله استانی راه یافتند. و پنج نفر از برگزیدگان مرحله استانی به مرحله منطقه ای راه خواهند یافت.

اخلاقی با اشاره به سیزدهم تا ۱۹ مهر ماه به عنوان هفته ملی کودک، ابراز داشت:  چندین منطقه برای فعالیت پیک امید انتخاب شده است، و  ‌تیم ۵۰ نفره در مناطق مختلف طی ۱۴ تا ۱۹ مهرماه به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

اخلاقی از  تحقق طرح پویش گرم کتاب خبر داد و بیان کرد: ۴۸ جلسه در پارک های شهرهای یاسوج، گچساران و سی سخت، با پوشش ۲۰۰ جلدی در هر جلسه عملیاتی شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان با تاکید بر ارتقای مهارت های زندگی، اظهارکرد: با فراگیری آموزش ها در سطح کشور توسط دو مربی کانون، اجرای طرح به شکل پایلوت در چند منطقه محقق شد.

اخلاقی اجرای ۴۰ فعالیت فرهنگی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را از اقدامات عملیاتی شده دانست و عنوان داشت: خدمات کانون در سطوح مختلف و با محورهای مختلف انجام می شود.

وی از راه اندازی خودروهای خدمات سیار در استان خبر داد و گفت: هر خودرو پوشش ۲۰ روستا را عملیاتی می کند.

مدیرکل کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ارتقای قصه گویی، شعر و کتاب نویسی در بخش کودکان را یک نیاز دانست و گفت: باید رشد چنین ظرفیت هایی در استان را داشته باشیم.