مدیریت اداره کل راه و شهرسازی پاسخگوی خونهای به ناحق ریخته باشد
مدیریت اداره کل راه و شهرسازی پاسخگوی خونهای به ناحق ریخته باشد

  والله مدیری که پس از این حوادث عذرخواهی نکند و عطای صندلی مدیریت را به لقایش نبخشد و استعفا ندهد از جرگه اخلاق و انسانیت بدور است. به گزارش فریاد جنوب ؛آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان فریاد جنوب است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. […]

 

والله مدیری که پس از این حوادث عذرخواهی نکند و عطای صندلی مدیریت را به لقایش نبخشد و استعفا ندهد از جرگه اخلاق و انسانیت بدور است.

به گزارش فریاد جنوب ؛آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان فریاد جنوب است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.

هر روز و هر ماه و هر هفته بخاطر جاده های غیر استاندارد شاهد داغدار شدن خانواده ای هستیم که تفریح عیدانه آنها را به داغی ابدی و سنگین مبدل میکند.
به راستی مجموعه مدیران مرتبط،،استاندار بی کفایت و معاونت فنی استانداری،مدیرکل راه و شهرسازی امشب راحت سر بر بالین می نهند، که اگه اینچنین باشد از انسانیت و شرافت و اخلاق انسانی به دورند.
والله مدیری که پس از این حوادث عذرخواهی نکند و عطای صندلی مدیریت را به لقایش نبخشد و استعفا ندهد از جرگه اخلاق و انسانیت بدور است.
هیهات اگه ادعای مسلمان بودن دارند و پس از این حوادث بی تفاوت عبور کنند.
ننگ باد بر پستی که خون بهایش  داغدار کردن خانواده ای باشد،نفرین بر صندلی و مقامی که خون بهایش پرپر شدن کودکان معصوم باشد،ذلت و ننگی فراتر از این نیست که یک مدیر بخاطر بی کفایتی و نالایق بودن خود مسبب ریخته شدن خون بیگناهی و عزادار شدن خانواده ای باشد،شرم باد بر مدیری که اینهمه مصیبت و درد را ببیند و بی تفاوت باشد.
به راستی این مردم مظلوم و محروم تاوان چه گناه نکرده ای را پس میدهند،شرم باد بر کسی که بخاطر قدرت طلبی و سیاسی کاری مدیری بی کفایت و ناکارآمد را بر سرنوشت مردم حاکم میکند تا اینچنین با جان و مال مردم بازی شود.
شرم باد بر مدیری که برای حفظ صندلی ریاست نگاه جزیره ای و بخشی دارد و از عدالت و انصاف و شرافت بدور است.
شرم باد بر مدیری که برای راضی نگه داشتن اربابش بر سر جان و مال مردم معامله میکند.
والله اگه مدیری از شرم و خجالت اینهمه مصیبت دق نکند و نمیرد از اخلاق و انسانیت بدور است.
والله اگه مدیری از ناکارآمدی خود در قبال جان و مال مردم در پیشگاه خداوند استغفار نکند از مسلمانی به دور است.
بیایید قبل از این که مدیر باشیم ،انسان باشیم،بیایید قبل از اینکه مدیر باشیم مزین به اخلاق انسانی ،انصاف و عدالت باشیم.
بیایید قبل از این که مدیر باشیم اگر در خود توانایی خدمت به خلق الله را نمی بینیم از پست و صندلی ریاست صرف نظر کنیم و در یک کلام بیایید اگر مسلمان نیستیم آزاده باشیم.
امیر محبی فر ۱۸ خرداد ماه ۹۸.